delta_virus Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Det är många som snusar. Men vad e det mest flitiga andvända snuset? Snusar Probe och General Själv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General lös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Hobbysnusar Göterborgs Rapé portion ( en pris var annan vecka blir det ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 GBG portion mestadels, blir dock lös till och från, speciellt ute i busken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scribe Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Snusar det enda självklara alternativet: ETTAN (lös) Kan dock ibland varva med en General elle GBG rapé Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General Portion. Aldrig annat. Har inte vi haft en tråd om detta förresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta_virus Posted May 6, 2004 Author Report Share Posted May 6, 2004 Har inte vi haft en tråd om detta förresten? Ingen aning, Tror inte de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Jo det har vi, men det var ett bra tag sen, så se det här som en lägesuppdatering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larss0n Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Började karriären med att snusa Grovsnus, har på senare år gått över till Generalsnus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General portion white, fin fint det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheStroyer Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Visste ni inte att man aldrig ska snusa någonting man inte kan bli, tex Grov, General och Ettan nu var jag rolig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Stämmer bra, jag är den ständiga tvåan men jag snusar ettan har jag gjort i tolv år iår. Tog min första snus juni -92 Har alldrig bytt sida heller så jag får nog sluta snart annars är jag genom näsan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Sjöstedt Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Flexibel djävel som man är blir det ungefär såhär: Göteborgs Rapé portion: Till vardags. Grov Maxi portion: Framför datorn, alternativt i terränglådan. Grov White portion: När jag jobbar natt, varvas med Rapé.. Fråga mig inte varför bara, det har bara blivit så.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Oftast: Ettan Varvar med: Gbg portion Kan synas med: General eller möjligtvis en Gustavus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Ingen som testat den här nya "XXL" eller vad den heter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mossis Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Kör bara med General Portion.. Ja jag har testat XXL, inget som jag gillade speciellt mycket, kändes väldig klumpiga bara... men men smaken är som baken - hårig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ful Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General Portion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 XXL var enligt mig helt okej, men det är inte så att jag byter från min GBG Rapé Link to comment Share on other sites More sharing options...
slask! Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Jag varvar lite oxå General lös, general portion och ibland smyger det in en tre ankare eller så blir det rödalacket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julhelm Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General Lös, med inslag av Grov Lös och Röda Lacket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Ingen som testat den här nya "XXL" eller vad den heter? Det har jag missat... Antar att det är megaprillor. Finns det i General? Link to comment Share on other sites More sharing options...
corneliu Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Har nästan alltid snusat General (vad annars?) Har provat Grov men gick sen tillbaka till General av gammal vana har även provat Gustavus Grov men men... Jag gick tillbaka igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Göteborgs rapé portion. Som att snusa tallbarr, mums... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Grov lös. Dock blir det en dosa Ettan varannan månad, /Krook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 General Lös, med inslag av Grov Lös och Röda Lacket Röda lacket? Är inte det typ lera........ GBG Rapé Portion. Som någon sa. En ljuv smak av skog, gin tonic etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 När jag var dum och snusade, (och rökte), var det General Portion som gällde. Rapé är äckligt! (Gin´n´ tonic är också äckligt!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
X:et Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Grov snus (lös) gäller för mig. Vid festliga tillfällen när man ligger i busken och får ta vad som finns i markalådan, px, osv kör jag vad som helst... ;) Bara det är löst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 General Lös för min del.....händer att det bli portion ibland oxå för den delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Min sista snus (General såklart) tog jag för tre månader sedan! Och jag är glad ändå! Personlig utveckling för Ace de tre senaste månaderna: :( B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 7, 2004 Forumsledning Report Share Posted May 7, 2004 http://forum.SoldF.com/in...?showtopic=5582 Men med annan fråga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.