Jump to content

Invadera Gotland?

Shock

Recommended Posts

Hoppas det finns chans till att panga KA. Samtliga 7,5/57 var klara och borde således få vara med. Däremot antar jag att 12/70 på Asunden inte kan få vara med, eftersom jag har för mig att det inte var klart 1977.

BfV + KA = :/:)

Spade (KLAS)

Some classes will have a bayonet or knife as close combat weapons, others will use KLAS – Kort Lätt Attack Spade (Short Light Attack Spade). The spade has a longer reach than for example a knife or bayonet.

Fan vilken bra english :/

Ohh.. Trevligt en svensk mod till BF-v också .. :Malaj: Då är vi i SH inte ensamma längre på BF scenen .. Gillade det lilla som ni visade , såg ut att hålla hög kvallite .. Man väntar sig faktiskt inte annat när svenskar gör saker .. Så håll den svenska kvalliten högt och släpp ngt som verkligen dräper allt annat på BFv scenen ... :baskerPa:

Har aldrig spelat det aktuella dataspelet, men ska vid tillfälle påpeka följande för min vapenvägrande gutekollega:

Therefore Gotland has a strong tradition of voluntary Military forces that is willing to take on the Russians any day of the week.

Any day of the week... :lol:

Undras om SoldF utgåva 1977 omfattas av upphovsrättsskyddet? Det har "lånats" bilder friskt minsann!

Det finns ingen SoldF 1977, däremot 1972. :P

The Swede :banana

what-EEVEER! ;)

Får skylla på att jag inte såg så bra. Hjälmdoksflärparna hängde ivägen och glasen i min Skyddsmask 51 V var immiga.

Jo, M/90 ser ju lite modernare ut, men M/59:an ser lite mer militärisk ut på något sätt. Kan det ha att göra med kragen och enkelfärgen kanske? :)

***EDIT***

Om man tog M/59-mönstret och gjorde jackor i M/90-kammo, skulle man inte få en ultimat jacka? :)

Sen får vi göra M/95 (;)) i modellerna M/95P och M/95L också. :ph34r: Dödfödd idé eller skulle det funka? :)

Hoppas det finns chans till att panga KA. Samtliga 7,5/57 var klara och borde således få vara med. Däremot antar jag att 12/70 på Asunden inte kan få vara med, eftersom jag har för mig att det inte var klart 1977.

BfV + KA = :bash::((

Om skaparna bakom denna mod INTE tagit med KA i sina beräkningar så borde man kunna beskylla dem för grov försumlighet :D

Om man ska ha nån sorts verklighetsförankring ( även om det är en fiktiv historia)

så bör inte "Ivan" kunna segla in i slite helt ostört av KA

Du ska se att dom har gjort det. :banana Det är inget att oroa sig över, om inte annat så lär det väl släppas en patch mot problemet illa kvickt när hatmailen ramlar in. 0:)

***EDIT***

Vodkafingrar

***edit***

Mullvadsögon

Guest Skandevall

Klockrent!

Jag ar inte sen pa att testa! Jag som dock hade hoppats pa att Strv 103 skulle finnas med. Den kom val ut pa forband redan 1968? Iofs utbildades det val inte pa den pa Gotland, men de kunde val skeppa over nagra fran fastlandet lite snabbt!? ;)

// Skandevall

• 7 months later...
Klockrent!

Jag ar inte sen pa att testa! Jag som dock hade hoppats pa att Strv 103 skulle finnas med. Den kom val ut pa forband redan 1968? Iofs utbildades det val inte pa den pa Gotland, men de kunde val skeppa over nagra fran fastlandet lite snabbt!? ;)

// Skandevall

Om man läser lite i newsdelen kan man läsa detta:

So let us take this opportunity and tell you about another one: The tank “Stridsvagn 102” won’t be alone in the tankbattles: the (in)famous “Stridsvagn 103” will join it!

0:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...