SISU Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Nu till helgen har Hallands Hv Bat Syd stor övning . Med B-styrka i från Lv6 , Skåne Hv , Smålands Hv Och Götebrgs Hv . Totalt skulle B-styrakan bestå av ca 200 man så jag bara antar att någon här ifrån ska med . B-styrkan skulle utrustas med Pbv 401 or och troligtvis Hkp för luftland sättningar . Och även milo flyg gruppen ska medverka... Jag medverkar i Halmstads Komp IP . Väl mött i Mästocka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visper Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Ungdomar från FBU-U och HVU ska närvara, medlemmar från andra ungdomsorg vet jag inte. Men alla ungdomar som är under 18år ska agera som skademarkörer, alla som är 18år+ skall vara signalister, antingen i staben, eller med förbanden i fält. Ska själv medverka som signalist Ingen fara SISU :P /Visper Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted May 5, 2004 Author Report Share Posted May 5, 2004 Ok sorry glömde ungdoms org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 När är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 När är det? Det där får du inte fråga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.