simon Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Som ett komplement till Photoshop-tävlingen, startar jag nu denna tråden! Reglerna är enkla! 1. Bilden MÅSTE vara tagen av er. 2. Bilden måste vara tagen i en spelmotor/spel. Har ni upplevt något kul när ni spelat och lyckats fånga det på bild? Är ni sådana som gärna hjälper spelet på traven med att få till det? Har ni någon fin stämningsbild på lager? POSTA DÅ ERA BILDER HÄR! Mina bidrag: Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Samtliga bilder från OFP. SFP, Operation Whitenight och nån Delta Force mod eller så. Bv206, gjord av mig, men tyvärr inte färdigställd. Bv206, 10 Bv206, 12 Bv206, 8 Fler bilder finns på adressen nedan. EDIT: Länkar istället för bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Har nu två datorer med skärmar som står brevid varandra, och så här ser skrivbordsunderläggen ut: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fallschirmjager Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Flak: Måste säga att den andra bilden var jääävligt snygg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visper Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Två bilder från lite rampage i flashpoint. Stora bilder. Satte en granat rakt in i sidan när den gick ner för landning Pansarslag övervakat från hkp /Visper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Jag kan flyga uppochner med helikopter i OPF, det ni Säkert många fler som kan men har inte sett nån än, inte populärt när man kör MP... Passagerarna brukar inte gilla det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 OT. Hur bär man sig åt för att "få in" Stridsvagn 122 och Kulspruta 90 (eller är det 58 ) i Battlefield 1942 frågas. edit: Tack Kimster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 5, 2004 Forumsledning Report Share Posted May 5, 2004 OT. Hur bär man sig åt för att "få in" Stridsvagn 122 och Kulspruta 90 (eller är det 58 ) i Battlefield 1942 frågas. Det finns en mod som heter Silentheroes ( www.silentheroes.se ) Vars enheter bygger på den svenska och norska FM Finns en stor tråd om den.. bara att hitta .. ja du vet knappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUCK Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 OT: Någon som vet vart man kan ladda ner den svenska moden till OFP ? Laddade ner en mod men det var något ljudpaket eller liknande som inte gick att få tag på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 5, 2004 Author Report Share Posted May 5, 2004 http://swepack.game-host.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUCK Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Det var från denna sida jag laddade ner.. I readme-filen står det "Next step is to download darkstars sound pack (around 50 MB). (you find it here http://isaksson.mine.nu:4380/~darkstar/files/Ljud/Voice.zip )." det är denna fil jag inte får tag på.. hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ful Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Edit: Bilden funkar inte nu tydligen Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 "Next step is to download darkstars sound pack (around 50 MB). (you find it here http://isaksson.mine.nu:4380/~darkstar/files/Ljud/Voice.zip )." det är denna fil jag inte får tag på.. hjälp Sån tur att jag finns här för at hjälpa då! HÄR! Verkade som om scriptet kunde ställa till lite, den gav ett par rader extra i början på varje fil, så jag länkar till biblioteket direkt. Textfilen finns på samma ställe (STRINGTABLE.CSV). Verkar inte vara den senaste, men det är nåt i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 Fullträff med Seige Cannon på moderskeppet Homeworld Cataclysm God Jul önskar Codename Eagle Fick "några" träffar av japanska kulor och börjar tappa höjd... Byter vinkel och upptäcker. MCFS II Råkade komma åt screenshot när jag skulle quickloada... i Half-Life Fick ett inslag av Linslusmöp och börjar plåta då alla andra börjar bekämpa fi. Ghost Recon (Linslus-möp) Otrevlig bugg i Heroes of mighty magic III... Lyckats komma hit? GTAIII Skott i pallet. Americas Army... Skyttesvärm? Homeworld Cataclysm käka bark! EDIT- Klart! Tivaljör mumlar nåt om att de flesta misstag görs på tom mage medan han gör tio långsamma, jobbiga.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komicZny Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Vad är det för spel/mod som ni tagit screens från?? Har aldrig hittat ett spel med svenska vapen/fordon osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recon Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Vad är det för spel/mod som ni tagit screens från?? Har aldrig hittat ett spel med svenska vapen/fordon osv.. Till exempel silentheroes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Vad är det för spel/mod som ni tagit screens från?? Har aldrig hittat ett spel med svenska vapen/fordon osv.. Ett tips: LÄS IGENOM TRÅDEN! Frågan har ställts tidigare och gissa vad! Den har även besvarats. //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Klickbara... från Jane's F/A-18 /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
komicZny Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Lita gamla CS-screens: pang Snygg kille Plus ett från C&C: Zero Hour Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowFella Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Sceenshots från ett Svenskt GR mod under tillverkning, har varit under tillverkning kring ett år nu kommer att släppas senare i år. CV 9040C...tillverkad av undertecknad Prickskytt + ovservatör karaktärerna + AK5B GRT tillverkad av undertecknad prickskyttegevär 90 av Thumper_1518 och skinn till gubbarna av Tollen XM8 bössor från ett annat GR mod också under tillverkning. Tillverkade av underteckand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Vad heter moden har den någon hemsida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowFella Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Modden heter förnärvarande SWEBAT 2005 och det närmsta vi kan komma till en hemsida är en tråd i GR.net's forum, 39 sidor lång! Länk till tråden i fråga. Snow Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 SWEBAT 2005 ser fin ut, har tittat på den tidigare trots att jag inte har GR, men kommer inte GR2 om ett tag? Kommer GR1-mods funka till GR2 också? Du skrev på den där tråden, "Even though I've pretty much have my hands full with testing out VBS1 [...]" Visa lite bilder från VBS1 är du bussig ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gungner Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Ett bidrag från FS2002, alldeles för få sådana här... :P SU-24 över Östersjön Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowFella Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Ska se vad jag kan fixa när det gäller VBS1 i morgon, börjar bli lite sent här på andra sidan av jordklotet! Någon speciell addon som ni vill se screenshots från? Har hela bunten installerade Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Ska se vad jag kan fixa när det gäller VBS1 i morgon, börjar bli lite sent här på andra sidan av jordklotet!Någon speciell addon som ni vill se screenshots från? Har hela bunten installerade Oj, jag vet inte, allt? :P Kanske piloter (såg att de hade gasmask m.m.), marinkårssoldater, hund + hundförare? Får man fråga hur mycket du betalade för hela paketet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiggen Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Några av mina egna screens från Lock-on MiG-29a i närbild En Su-27 träffade mig sekunden innan jag landar. Öööh, lyft då, snälla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Ett bidrag från FS2002, alldeles för få sådana här... :P SU-24 över Östersjön [så att du sätter dig i rätt cockpit nästa gång: Tittade lite i photoshop på din bild( solen skiner in så jag såg enbart positionsljusen), då många på det här forumet inte kan de ryska flygbeteckningarna(observera: inget ä). Din bild med upplyst segment runt flygplanet: Flygplan Det är inte en Su 24 Fencer. Det är med hänseende till målning en Su 37/35 ( kan möjligen vara någon annan sen variant i Flanker familjen, men de brukar inte vara sexiga nog för moddar till flygsims) Flanker. Su 24: Su 37/35: /Faktatillrättaställare Danne ( Som leker med IL 2-Forgotten Battles: Aces Expansion då och då) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.