Jark Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Verkar vara fler än jag som gillar "vinterkriget". Synd att inte alla folk är friska.... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,473213,00.html /Jark Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 En sjuk man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jark Posted May 5, 2004 Author Report Share Posted May 5, 2004 Intressant kille, ena dan general, nästa löjtnant. Kanske visar LITE mer intresse än kunskap. (lyckligtvis) /Jark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svea Rike Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 hehe jag som alltid velat att min far skulle vara lite mer "krigs intereserad", och stöttande.... men det där e ju riktigt sjukt farsan kanske lär sig lite disiplin i fängelse.... ;) synd om killen dock.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackan_666 Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 hahaha det var det sjukaste jag har läst på länge... låter som mig och mina blivande barn Man kan ju undra varför han blev så besatt i vinterkriget på 50 talet, han kunde knappast varit med. Sonen e 18 bast och om farsan skulle varit med så skulle han idag vara säg runt 74 år. det går fan inte ihop.... sjuka människor finns det alltid Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Jag slog ihop de två trådar som fanns och tog därmed även bort några inlägg som blev överflödiga/dubblerade. The Swede BLÅGUL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froddan Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 låter som mig och mina blivande barn Jävligt onödig kommentar. Och sen är det väl inget som talar för att han måste ha personliga erfarenhet från finska vinterkriget, eller krig i övrigt. Han kan mycket väl vara en psykisk sjuk man som lika gärna skulle kunna vara fixerad i dockor och husgerådsbestyr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dause Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Sjukt, sjukt. På tal om sjuka människor. Någon som kom ihåg den där kvinnan som såg på rambo och sedan gick "berserk". Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Sjukt, sjukt. På tal om sjuka människor. Någon som kom ihåg den där kvinnan som såg på rambo och sedan gick "berserk". Här i Sverige? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Det finns vissa stunder jag är glad att min pappa inte är så stöttande vad gäller mitt militärintresse. Nu är det en sån stund... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 *SJUKT* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swed65 Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Finns folk till allt... Tycker synd om familjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Ohyggligt tragiskt.. Måste vara svårt för ett barn att inse att ens förälder/föräldrar inte är riktigt normala och att ta steget till anmälan. Undrar hur det kommer gå framöver.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 okej en riktigt sjuk människa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn- Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Sjukt, sjukt. På tal om sjuka människor. Någon som kom ihåg den där kvinnan som såg på rambo och sedan gick "berserk". Va? Har alldrig hört om något sådant. Fast jag är inte tillräkligt gammal för det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta_virus Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 som tur kan ja mer om vapen och krig än min pappa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 KAn nog inte hålla emd dig där...min fader är och har alltid varit officer.....Men herregud så lite jag vill vara den där killen... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
dause Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Va? Har alldrig hört om något sådant. Fast jag är inte tillräkligt gammal för det.... Det var inte så länge sen. Max ett år sedan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Rimbo Rambo, har jag för mig.. Sjuk man.. Visst kan det vara intressant med sådana filmer, men.. ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
straitrock Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Kvinna tittade på Rambo - gick bärsärk http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...85878%2C00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dause Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Haha där har vi den ! Fy fan vad skadat, haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinter Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 "inspirerad" av rambo jo jo, i vilken scen välte rambo gravstenar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 ett typiskt journalistknep. om man läser att kvinnan X gjorde det och det, innan hon gjorde det åt hon makaroner och falukorv blir inga lösnr sålda, hittar man däremot ett lite intressantare inslag tex en krigsfilm så blir det hela mer intressant. man kan undra om det hela inte skulle skett om hon inte sett filmen eller om hon såg filmen pga hon var som hon var...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.