BlåGul -1 9x19 Posted October 4, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted October 4, 2002 Vem vill ha en radiostyrd fältarbetsmaskin med larvfötter? *9x19 räcker upp handen* :devil http://www.brokk.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 4, 2002 Report Share Posted October 4, 2002 Tjooo!!!! Var köper man den som modellsats att meckla ihop själv?!?!? *Ing VILL HA!* ( gärna i M90-cammo! ) :inlove: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted October 4, 2002 Author BlåGul -1 Report Share Posted October 4, 2002 Ja. Camo eller svart, och en M134 (eller den där trippelgatlingen) monterad på. En sån vill jag ha. Snälla tomten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted October 5, 2002 Report Share Posted October 5, 2002 Jag riktigt ser Ings frannar framför mig när han med skruvmejsel han kastar sig över byggsatsen: - There goes the neighbourhood......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 5, 2002 Report Share Posted October 5, 2002 Vill ju inte göra er lessna grabbar men jag har en liknande sån där på jobbet :) med en shysst hammare på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 5, 2002 Report Share Posted October 5, 2002 Skulle vara rätt så kaxig att ha för att t.ex hämta tidningen med undrar vad grannarna skulle säga? ;) här behövs inget husdjur! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts