tece Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Undrar hur resesättet blir under vpl för min del? Ingen som har ngn erfaranhet av hur Åselebor gör för att ta sig till boden? Är det buss? tåg? Eller hyrbil kanske? ;) Tänkte att det kanske inte är ngn riktig höjdare att åka buss 7 timmar typ... Om man nu måste sitta tre pers på två säten, ACn är trasig vilket medfört en rådande temperatur på 35+ grader samt att ngn spytt i bussen så odören är överhängande i hela bussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Nja, det är väl bara att gilla läget om det blir så, eller hur? Om det finns tågförbindelse är det ganska troligt att du får åka tåg. Resa med egenbil ersätts väl med 16kr/mil, om det inte finns annat sätt att resa på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valmet Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Jag skulle tro att du åker buss till vännäs, för att där påstiga tåg för vidare transport till boden. Om det inte är buss hela vägen som gäller. Ring och fråga vetja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tece Posted May 4, 2004 Author Report Share Posted May 4, 2004 Nja, det är väl bara att gilla läget om det blir så, eller hur? Om det finns tågförbindelse är det ganska troligt att du får åka tåg. Resa med egenbil ersätts väl med 16kr/mil, om det inte finns annat sätt att resa på. Kära karin, det är väl en självklarhet att jag nöjer mig med den giv jag fått. Annars skulle jag knappast valt att göra vpl. Min ironi var mest menat i ett värdestärkande syfte. Tänkte mest om det är ngn som passerat Åsele med buss eller vet om några Åselebor som gjotr vpl samt vilket färdsätt de använt sig av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 Kära karin, det är väl en självklarhet att jag nöjer mig med den giv jag fått. Annars skulle jag knappast valt att göra vpl. Kära tece hoppas att du förstod att jag sa det med en blink, även fast jag inte satte en smiley där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts