macken Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 För ungefär 10 år sedan var jag ute och cyklade då ett åskväder tonade upp med påföljande störtregn. Jag tog skydd och tryckte mig emot väggen på en stor lång träbyggnad med många dörrar. Byggnaden låg öppet utmed en större väg, fullt synlig. Så långt inget konstigt. Efter en stund började en bandspelar röst låta inifrån byggnaden. Mellan röstmeddelandena ljöd en signal på c:a 4 sek. Rösten sa detta : INFORMATION (PIP) INFORMATION ( PIP) INFORMATION o.s.v. Efteråt har jag förstått att detta va ett miltärt fordonsförråd, so m numera är rivet. Va var det för meddelande? Har det förekommti på andra ställen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Haha vad sjukt, jag skulle nog blivit rätt skraj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macken Posted May 2, 2004 Author Report Share Posted May 2, 2004 Lite skraj vart man ju allt. Jäklar va jag trampa ..... Har senare hört att förrådet innehållit bla Tgb 9392 och Tgb 9033 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUCK Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Vad har vi sagt om att äta dom roliga svamparna.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innuendo Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Jag ska helt klart börja gå runt och lyssna på militära förråd :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.