darkstar Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Årets Cortege bjöd på flera avslöjanden angående militär materiel. Här är några axplock: Saab Transformer CV Ny flygvarnarbeväpning En delegation från HKV var på plats. Ny version av Olifant. Tgb2004a och Tgb2004b. Prototyper. Säkertheten var på topp. Samtliga bilder här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 *asg* Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtMan Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Hahaha "A.N.U.S" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn- Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Jag visste hela tiden att dom inte skär ner på försvaret dom vill bara få det att verka så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 What the hell, det e ju K3s baskermärke dom har på denna bilden! Har väldigt svårt att tro att dom har gått baskerprovet.. Skandal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Har väldigt svårt att tro att dom har gått baskerprovet.. Skandal... Säg inte det du. ;) Chalmersjägare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froddan Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 What the hell, det e ju K3s baskermärke dom har på denna bilden! Har väldigt svårt att tro att dom har gått baskerprovet.. Skandal... Eller så har dom det. Spillerill, det är bara en tygbit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 What the hell, det e ju K3s baskermärke dom har på denna bilden! Har väldigt svårt att tro att dom har gått baskerprovet.. Skandal... Eller så har dom det. Spillerill, det är bara en tygbit. MEEEEEEEEEEEEEP Märket är gjort av metall. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Är det bara jag som inte kommer in på sidorna? Är så nyfiken... Kan ingen lägga ut bilderna i en post, eller skicka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 2, 2004 Author Report Share Posted May 2, 2004 Är det bara jag som inte kommer in på sidorna? Är så nyfiken... Kan ingen lägga ut bilderna i en post, eller skicka? Vafalls? Jag har haft 209 unika besökare sedan igår, men du kommer inte in... hmm... Hur visar sig detta? Kontrollera din brandvägg, sidan använder sig inte av standardporten på grund av leverantörens knepiga regler. Anmäl klart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 What the hell, det e ju K3s baskermärke dom har på denna bilden! Har väldigt svårt att tro att dom har gått baskerprovet.. Skandal... Eller så har dom det. Spillerill, det är bara en tygbit. Men snälla rara. Det är ju för fan fråga om ett studentspex så var i h-e kommer baskerdiskussionen in där? Mycket tveksam till att killen i skjorta gått SÄPO-kurs 077 för att få tillåtelse att bära vit skjorta och batong... Gillar vecket på den gröna tischen till höger. Kan den möjligen ha legat i garderoben sen muck? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deron Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Jag älskar Tgb2004 prototyperna. Den lilla kanske e bra i SIB. Speciellt om man skall åka i hissar B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 WOW! *Bild borttagen* edit: Det är obra att länka till en bild som länkades till i trådens FÖRSTA inlägg, att sedan lägga in bilden som är över 1,6mB och med ett helt enort format är inte direkt bättre! //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.