Miccar Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Hittade dessa två på militaryphotos.net Den första är grym!! 66mb (nu funkar den, blev visst lite fel) Dogfight Den andra på 24mb är mera "snygg" http://www.voodoo.cz/falcon/an/falcon_combat.avi Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Den första länken funkar ej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtMan Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Blev dubbel adress därför det inte funkar. Bra film iaf! Riktig action och inte bara monoton flygning Den rätta länken Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 ,May 1 2004, 22:55 ] Den första länken funkar ej? nope funkar inte!!!! EDIT Rättelse....JO nu funkar den heheh HAHA nån som känner igen klippet från filmen Iron Eagle.....?? Jag gör i den andra filmen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 HAHA nån som känner igen klippet från filmen Iron Eagle.....?? Jag gör i den andra filmen.. EXAKT min tanke!! "Wtf..!!! Det är ju från Iron Eagle!!" Kunglig rulle, har den på video här nånstans..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Någon som vet var första filmen är fotad (har inte sett den andra än)? Är det "the real thing" eller en någon form av övning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtMan Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Någon som vet var första filmen är fotad (har inte sett den andra än)? Är det "the real thing" eller en någon form av övning? Ser ut som övning då de skjuter på F-4:or Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Ok men vad är det som blir träffat och faller ner brinnade i havet? F-4:or med fjärrstyrning? edit: Hittade svaret på frågan själv. Det är QF-4 dom flyger mot och skjuter ner. Info här. Hade ingen aning om att sånt fanns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.