Guest Skandevall Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Aftonblaskan Ett totalt avbrott pa 45 minuter for SVT. Krisberedskapsmyndigheten ser allvarligt pa det hela och skall tala med Styrelsen för psykologiskt försvar om det som intraffat. Gamla hederliga invasionsforsvarsmyndigheter inblandade ser jag. Invasion narstaende.......?? // Skandevall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xit Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Man blir ju lite nojig efter att ha sett förebudet. Sen att Sverige slog Ryssland i hockeyn gör ju inte att man sover tryggare om natten ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeb Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Ånej!! Nu blir det att sova med full stridsutrustning på. Man vill ju vara först till samlingplatsen om det går ett Hv larm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Hehe tanken om invasion slog mig också. först oidentifierade ubåtar som siktats och nu detta. Någon håller på att förbereda något stort helt klart. Bäst att jag förbättrar mina mineringar i trädgården innan spetsnäsorna är över mig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Herregud! Bara de kan vänta med invasione tills den 28:e juni, för då är jag o röjer med FBU-U. Och är redo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visper Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Vad ska du skjuta dem med? .22 long? /Visper Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Vi hälsar våra ryska befriare! Kvinnor och vodka at my place tavaritjes.... eh.... eller... näe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 maskirovka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maskirovka Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 maskirovka. -Ja, ville du något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Sova med full utrustning? Jag har legat i eldställning halva natten och hela dagen vid en skogsdunge vid gärdet och väntat... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARN Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Sova med full utrustning? Jag har legat i eldställning halva natten och hela dagen vid en skogsdunge vid gärdet och väntat... ;) Påbörjar rörlig spaning i området om 5 minuter, igenkänningstecken: Blått träningsställ med "MHS" tryck, samt att jagförflyttar mig oerhört snabbt... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.