DodeN Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Letar efter en magasinsficka som jag kan ha på 304K. Någon som vet vilka som är bra? Har kollat på recon och mil shop. Jag vill ha med kardborre lås men det kan man ju alltid fixa på själv sen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornaow Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Kolla med Artiks http://www.arktisltd.co.uk/loadbearing.htm har bra grejer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 BHI strike systemet har kardborrefäste. D-gear Hur många mag per ficka har du tänkt att ha? Och vilken beväpning? AK4? Färg? Grön eller M90? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Om det är AK4 så är nog recons fickor att rekomendera . Det finns ej så många som passar ak4 mag .tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SloWie Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 Kanske dessa? http://www.blackhawkindustries.com/product...duct_id=3077&d= Dom är till för jänkarnas M14, men borde rimligtvis också passa till G3/AK4 magasin. Dom har kardborre lås + trycknapp D-gear säljer dessa, dock har han inte dom på sin sida (han kan ta in hela BHI sortimentet), tror priset låg på 495kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
"Insats Hv" nisse Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 Som alla andra saker som inte är M-numrerade så kommer de att spontanavtända... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hensoldt Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 Japp. Du kommer att brinna som en fura samtidigt som alla paragrafb**ar skriker i kör: - Reglementsvidrigt! Får inte! Ingen egen utrustning! Bla Bla..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Dom här funkar alldeles utmärkt till 304k.. Har själv föregångaren i min 304:a..funka fint. Magasinsficka (Recon) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DodeN Posted May 8, 2004 Author Report Share Posted May 8, 2004 Färgen spelar ingen roll, svart, grön M90, ska passa AK5 magasin. Ska kolla in tipsen. Självklart hoppas jag att dem brinner bra... pyroman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beefeater_ Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Riktigt gammal tråd som kan behöva nytt liv. Ville inte starta en ny. Såg att magasinfickan för 2st 7,62 har försvunnit från Recon. Någon som vet om de kommer att komma tillbaka i sortimentet? Magasinfickan för 7,62 som säljs på tacgear.se, är det samma som fanns på recon? Någon som har erfarenhet utav Tacgear? Lite tråkigt att det nästan blev ett 100% påslag av priset efter frakt och småordertillägg m.m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Riktigt gammal tråd som kan behöva nytt liv. Ville inte starta en ny. Såg att magasinfickan för 2st 7,62 har försvunnit från Recon. Någon som vet om de kommer att komma tillbaka i sortimentet? Magasinfickan för 7,62 som säljs på tacgear.se, är det samma som fanns på recon? Någon som har erfarenhet utav Tacgear? Lite tråkigt att det nästan blev ett 100% påslag av priset efter frakt och småordertillägg m.m. Nu vet jag inte riktigt vilken ficka du är ute efter men den här hävdar att den tar två ak4-magasin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beefeater_ Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Riktigt gammal tråd som kan behöva nytt liv. Ville inte starta en ny. Såg att magasinfickan för 2st 7,62 har försvunnit från Recon. Någon som vet om de kommer att komma tillbaka i sortimentet? Magasinfickan för 7,62 som säljs på tacgear.se, är det samma som fanns på recon? Någon som har erfarenhet utav Tacgear? Lite tråkigt att det nästan blev ett 100% påslag av priset efter frakt och småordertillägg m.m. Nu vet jag inte riktigt vilken ficka du är ute efter men den här hävdar att den tar två ak4-magasin Jag menar den som liknar försvarets sv2k magasinficka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RU01 Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 (edited) Riktigt gammal tråd som kan behöva nytt liv. Ville inte starta en ny. Såg att magasinfickan för 2st 7,62 har försvunnit från Recon. Någon som vet om de kommer att komma tillbaka i sortimentet? Magasinfickan för 7,62 som säljs på tacgear.se, är det samma som fanns på recon? Någon som har erfarenhet utav Tacgear? Lite tråkigt att det nästan blev ett 100% påslag av priset efter frakt och småordertillägg m.m. Nu vet jag inte riktigt vilken ficka du är ute efter men den här hävdar att den tar två ak4-magasin Jag menar den som liknar försvarets sv2k magasinficka http://www.tacgear.se/shop/viewArticle.asp...amp;groupId=301 Ta en titt om denna kan passa, dessutom billigare än Recons. Ah, scheisse, såg nu att den har du redan koll på! Edited August 19, 2009 by CP2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beaver_sthlm Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Riktigt gammal tråd som kan behöva nytt liv. Ville inte starta en ny. Såg att magasinfickan för 2st 7,62 har försvunnit från Recon. Någon som vet om de kommer att komma tillbaka i sortimentet? Magasinfickan för 7,62 som säljs på tacgear.se, är det samma som fanns på recon? Någon som har erfarenhet utav Tacgear? Lite tråkigt att det nästan blev ett 100% påslag av priset efter frakt och småordertillägg m.m. Jag har beställt ett antal ggr. från Tacgear. Har varit nöjd alla ggr. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts