Guest strvkomp Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Har tagit på mig monsteruppgiften att bygga ett diorama med minst ett av varje fordon som är i bruk på stridsvagnskompaniet. Har dock problem att hitta någon modell av Bgbv 120. Vet någon månne vart detta kan finnas? Mvh Strvkomp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Hep... :( Då täljer jag en istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Det finns en modell av Bergepz3 Büffel från Elite i Tyskland Beställningsnummer: 3517 Pris: €124 Euro Jag kan inte på rak arm svara på om det finns någon i Sverige som tar hem modeller från Elite, jag gjorde det när jag hade min firma igång. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Tackar ödmjukast. Då vet jag i alla fall att det finns en snarlik modell. Jag luskar vidare och ser om den finn tillgänglig i Sverige. //Strvkomp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Blågul. Kasta, släng, lås denna tråden. //Strvkomp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.