CHARLIE2 Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 (edited) Tjena, är det någon som skall deltaga i denna patrullfälttävlan i Estland nu till sommaren??? http://www.helsb.org/kuvat/erna02/heikkija...eikkijaari.html /A /A Edited April 26, 2004 by CHARLIE2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boston Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Det senaste jag hörde i detta ämne är att Amf1 har ansvaret för att skicka en grupp dit. Tidgare år så har det varit Hv i Södertörns gruppen. Men Högkvarteret har beslutat att det inte ska vara hemvärnet som gör det längre.. Tycker det är taskigt mot dom som lagt ner mycket tid på detta genom åren, som plötsligt är ute ur matchen Men jag kom på det, är det någon som hört mer i ämnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Insatskompaniet jag tillhör har fått erbjudande om att skicka ett lag och intresseanmälningar har tagits in. Jag anmälde mitt intresse för att åka men eftersom det är fler intresserade än det finns platser i laget så skulle det anordnas en uttagningstävling och där lär jag väl inte ha en chans. Frågan var uppe i början av mars (om jag inte missminner mig) och sedan dess har jag inte hört någonting alls i frågan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE2 Posted April 27, 2004 Author Report Share Posted April 27, 2004 Ja det är lite synd att högkvarteret lägger sig i och bestämmer vem som skall få åka osv. Själv har jag blivit erbjuden att åka som "tävlingsdomare" något som jag tackat ja till. Tydligen så blir ERNA större och större och skall vad jag hört vara betydligt mer påfrestande än Nijmegen. /A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 (edited) Ingen vidare rättvis liknelse att mäta Erna och Nijemegen då det är två helt skillda typer av aktivitét. Edited April 27, 2004 by Andrew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts