Jump to content

Vad hette spelet?

Maskirovka

Recommended Posts

Jag håller på att bli galen. Jag kommer nämligen inte ihåg namnet på det spel som uppehöll en i ungdomen. Det var nog till C64, man körde en röd Ferrari på en väg och försökte hålla den på vägbanan. På sidan av vägen var det mest palmer och vägskyltar (jag tror det var i Miami eller Florida man körde) och musiken lär som Miami Vice.

(jag tror dessutom spelet kom gratis till alla Sega Tv-spel som såldes, ung. som Ice Climber)

Vet någon vad spelet heter och gärna var man kan ladda ner det?

Jag håller på att bli galen. Jag kommer nämligen inte ihåg namnet på det spel som uppehöll en i ungdomen. Det var nog till C64, man körde en röd Ferrari på en väg och försökte hålla den på vägbanan. På sidan av vägen var det mest palmer och vägskyltar (jag tror det var i Miami eller Florida man körde) och musiken lär som Miami Vice.

(jag tror dessutom spelet kom gratis till alla Sega Tv-spel som såldes, ung. som Ice Climber)

Menar du 3d spelet? som kom till Nintendo med sånadär fula 3d glasögon? :Malaj:

Menar du 3d spelet? som kom till Nintendo med sånadär fula 3d glasögon? :Malaj:

Vilket 3D spel? Fanns det ett sånt till Nintendo? Jag trodde Ice Climber följde med på köpet till det spelet. Personligen hade vi fattigt hemma så jag fick nöja mig med IntelVision.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...