Icarus Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Hej. Jag har bestämt mig för att söka internationell tjänst, till Kosovo troligtvis. Frågan är då, när är nästa rekrytering, var är den, får man hem papper om man sagt till Plutonschefen att man är intresserad av int-tjänstgöring? Ja, jag har försökt använda sökmotorn, men har inte fårr något tillfredställande svar. Gjorde förövrigt vpl på T2 som Sambandsgruppchef, och pga av personal brist även som skytt/förare på eb Patgb 203 Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Har du kollat tråden Att söka utlandstjänst som finns nålad längst upp på denna sidan? Där finns en hel del tips och råd samt länkar till de hemsidor inom FM som berör utlandstjänst. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icarus Posted April 26, 2004 Author Report Share Posted April 26, 2004 Hmm, efter ytterliggare 20 minuters letande är de flesta av mina frågor besvarade, tackar och tack återigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts