achilleos Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 På tal om ingenting så kan man få den dansande banansmilisen att dansa perfekt i takt med låten Stabucks med gruppen A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 Har ni inget att göra på Helikopterhörnan numera? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 Nej men du kan få Peanut Jelly Butter Time Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 Fy fan! Den kommer bli Arbetarbröders efterträdare på förhörsövningarna. *rys* Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Smocken... Den där var bara läskig Mvh/Pingis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Lyssnar på den nu för att kolla om min åsikt var förhastad, men ICKE! Jag skulle fan få psykbryt om jag var tvingad att lyssna på den här i ett bergsrum med vatten... Totalt psykbryt nu alltså... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.