Jump to content

8000 vapen beslagtagna i Italien

Vildmannen

Recommended Posts

Hade dom bjudit dit mig så hade jag gått där hela dagen och plockat åt mig en Jevla massa "leksaker" 

Det är nästan så att man blir lite "kåt" när man ser alla vapen :dribble:

Klart man blir k*t av vapen! Det är ju porr! Jag hade gärna haft lite intimt umgänge med flera av de vackra flickorna i containern... :lala::Malaj:

Poliserna verkade gott valhänta med vapnen, dags att kalla in 2Sharp.. :dribble:

Jag hade mer än gärna haft den containerna i trädgården..

Skulle vara intressant att höra vart den var på väg, samt vart den kom från.

Poliserna verkade gott valhänta med vapnen, dags att kalla in 2Sharp.. :dribble:

Jag hade mer än gärna haft den containerna i trädgården..

Skulle vara intressant att höra vart den var på väg, samt vart den kom från.

I klippet sa dom ju att den kom från turkiet och ägdes av ett amerikanskt företag, så det är väl rimligt att gissa att vapnen skulle till usa på ett eller annat sätt...

Och du har helt rätt, man skulle ha innehållet i den kontainern i trädgården... Dock i en robust kasun, tror jag vore bäst :P

Haha, dom är inte kloka dom där amerikanarna :D Förvånar mej att dom stoppades dock... I USA kan man ju köpa en semi-auto AK47a för strax över 100 dollar helt lagligt  :D

Eh, inte riktigt så billigt och enkelt numer... Om du känner nån som har dom att sälja (i enighet med alla tillämpliga federala och lokala lagar) till det priset i USA, så känner jag intresserade köpare :P

Jag förstår din poäng, dock.

Haha, dom är inte kloka dom där amerikanarna :D Förvånar mej att dom stoppades dock... I USA kan man ju köpa en semi-auto AK47a för strax över 100 dollar helt lagligt  :D

Numera är dessa vapen fruktansvärt dyra eftersom inga nya får tas in i landet.

I en tråd om K-pist M45, så länkades det till en USA-butik. Priset var, om jag minns rätt, över $4000!

Så lyckas någon få in så här mycket vapen, och sedan säljer de legalt.... jäklar vad pengar!

Columbine(stanving?) killarna va väl 16-17 köpte sina vapnen helt lagligt på mässor och ammo på K-MART

Tänk om man kunde få vapen så lätt här :tveka:  :camo:

Om man är 18 och har en tillräckligt tjock plånbok kan man köpa ett AG-90 i dom flesta stater utan några krav överhuvudtaget...

Intressant lagstiftning ;)

Columbine(stanving?) killarna va väl 16-17 köpte sina vapnen helt lagligt på mässor och ammo på K-MART

Tänk om man kunde få vapen så lätt här :blink:  :blink:

Bullshit, 18 för gevär i USA, 21 för pistol. (21 för klass 3 vapen)

Att sedan inte lagar följs är ju en helt annan sak...

Säkerligen är det ohemuliskt många brott som begås med Barrett's vapen i USA, de är ju så lätta att få tag på...

Köper du en Kalashinkov modell i Sverige är inte den heller speciellt dyr. Jag skulle köpt en Kinesisk AKM för ca: 10 år sedan för 4K (semi-auto)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...