Jump to content

Nytt ÖB i Avesta

Ibsen

Recommended Posts

Hej! Idag har de öppnat en ny ÖB-affär i Avesta. Rakt upp i baken på världens högsta dalahäst! :)

Vad hade de då? ALLT!

Vilka var priserna? Mycket låga. 1,5 l Pepsi lemon Kr 5 + pant, en chipspåse 200g 5 :-, dvd-filmer 89:-.

M.a.o ett helt vanligt ÖB. :)

Sen fanns det massa roliga militärkläder. Marinblå HV-riockar för 50-lappen, som jag är förbjuden att köpa för min mor (lika bra :baskerKav: ), något jag tror är en snöjacka, skärp, cammohattar, cammonät, spritkök osv osv. :)

Om ni är i närheten av Avesta, passa på att rulla in på vårt nya ÖB! :D

+ Det bästa av allt är att vi blev beordrade av lärarna att åka dit! Vi skulle kola hur det såg ut där, hur personalen verkade osv. Måste man inte bara älska Handelsprogrammet? :)

/Lycklig, och spymätt Ibsen

Jag gillar ÖB i södertälge där kan man sitta i en TGB 11 och dricka kola som inte är allt för dyr  :)

Den är numera borttagen, åtminstone stod den inte där när jag var där för någon månad sedan :(

Guest Boras

Jag hoppas att chipsen inte var av märket Samo.... Måste använda härsken olja till friteringen eller nåt. Får räserskit som slår laxermedel och plommon tillsammans. Förövrigt finns det masa roligt på ÖB här i Borås. Alla killar i klassen går nu i gröna jackor under skoltid :huh:

Kallar du Södertälje för en Håla VAFALLS!  :/ 

fast vänta lite nu ...... fan... jag bor ju inte i södertälje så du kan kalla det håla bäst du vill :P

Mvh//Pingis som bor ute på landet

NEJ! Jag kallar Avesta för Håla. Vilket det fan är...

@Boras: Jopp, det är de chipsen. Överrocken de säljer är för LITEN!!! :baskerPa::rocketl::uzi8-/

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...