Jump to content

Insamling till Hjältevaktis

Ragulin

Är ni intresserade av att vi på SoldF startar en liten insamling till allas vår hjältes förmån som ett tecken på vår uppskattning?  

60 members have voted

1. 1. Är ni intresserade av att vi på SoldF startar en liten insamling till allas vår hjältes förmån som ett tecken på vår uppskattning?

• JA
      37
    • NEJ
      9

Recommended Posts

I en annan tråd på detta forum framkastade jag förslaget att vi här på Soldf skulle samla ihop lite stålar till allas våran favoritvaktis. Jag föreslog att någon i blågul tog på sig uppgiften eftersom de förefaller vara människor av god vandel och tadel (fjäsk). Stålarna kan sedan ställas till UD som får vidarbefordra dem till hjälten. Finns det intresse? Är någon blågul villig att administra detta och öppna ett PG för vaktisfonden?

Jag skulle nog inte tycka att en ren insamling ar ratt, rostade darfor nej.

*DOCK* tycker jag att vi borde kunna skicka honom ett kort eller nagot. Helt klart nagon slags bevis pa uppskattning, men det kanns fel att bara skicka ett kuvert med stalar.

Jag tycker absolut att han skall ha uppskattning så jag kan tänka mig att skänka en peng eller två..

Hoppas att vi kan få in lite pengar så vi kan ge honom nåt kul... lite tråkigt att ge honom 1256:50 i ett kuvert. nää ge honom en upplevelse för stålarna, kanske inte tripp till Fjäderholmarna men nåt i den stilen. Han har ju sagt att han vill se Sverige och snö och sånt.

John

Man tycker ju gott att UD kan bekosta en rejäl resa till Sverige för honom när det löst sig där nere. Säg ett par veckor med lite rundresor i riket, det tycker jag dom kan kosta på honom. Sannolikheten att UD skall göra något sådant är väl ungefär lika med 0 tyvärr.

:baskerPa: xteam

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...