Fk Satan Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 brukar ibland vara tvingad att följa sambon på IKEA, under hoten. "Inget ikea, inget krigande för dig". Dock på senaste tiden försöker jag hitta pryttlar på IKEA som bär MÖP-tilltalande namn och har hittat denna http://www.ikea.se/webapp/wcs/stores/servl...ats=10115*10298 så det kanske finns en framtid för att överta dessa tråkiga IKEA-resor med lite MÖP-aktivitet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Fk Satan.... Du har ALLDELES för mycket fritid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Speciellt som flickvännen din har tid att komma med hot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 De har/hade även produkterna HUSAR, DRAGON, AMIRAL, BRIGAD, RÅDA, ÅNN, PATRULL, RADAR, MAGASIN, FRAMÅT mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Ja, och for alla oss som var uppe pa F21 finns ju alltid det utomordentligt harliga bordet Kallax... Jattefint, jag har ett hemma i UK, men de verkar inte finnas i Sverige... Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattergun Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Ja och jag har skickat in några förslag på namn i deras förslagslåda.... .....toarullehållaren Eldstöt, lampan Närlys och barskåpet Mässen ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinterMute Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Som temporär IKEAian är man miljöskadad: HUSAR; matmöbler i furu DRAGON, bestick AMIRAL; vitrinskåp och sideboard i ekfanér (snygga) ÅNN; något på badrum PATRULL; barnsäkerhet (favvo PATRULL KASTRULL) FRAMÅT; serie av upphängningslister i kök (på utgående) // WM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livhusaren Posted April 22, 2004 Report Share Posted April 22, 2004 Som temporär IKEAian är man miljöskadad: HUSAR; matmöbler i furu DRAGON, bestick AMIRAL; vitrinskåp och sideboard i ekfanér (snygga) ÅNN; något på badrum PATRULL; barnsäkerhet (favvo PATRULL KASTRULL) FRAMÅT; serie av upphängningslister i kök (på utgående) // WM ASG*ASG*ASG* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 Genomförde en tur på IKEA i helgen, noterade ett par till... Stab - muffinsform Muck - låda med lock Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 ...Och jag har en låda glas av märket "SISU". Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 ...Och jag har en låda glas av märket "SISU". Ett måste för mej ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 Har bestickserien Dragon. Ett måste för en Norrlandsdragon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted June 16, 2004 Forumsledning Report Share Posted June 16, 2004 Vi kanske skall spåna ihop några nya namn då. Barntältet BAS Överkastet STRÄCKA Verktygslådan/garagebänk, etc FIPPLA Garderobinrednnigen PREUSSISK Whiteboard ORDER Vasen HYLSA Fåtöljen LÖKA Divanen BASSE Vikbordet SOLIS Skrivbordet MAJOR Barstolen SPANA Telefonen SAMBAND stor tygväska TROSS Golvlampan GIVAKT Förvaringslåda KLOSS Trädgårdsspade GRÄV Trädgårdsyxa HUGG Våningsängen BINGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Finns även en produkt som heter klasern, nån som vet vad det är för något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Finns även en produkt som heter klasern, nån som vet vad det är för något? Jajamen, det är en vas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Tamburmajoren Teobald-Tor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Tamburmajoren Teobald-Tor? Den kan funka, men då ska den vara lång, kraftig och tung. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Någonstans mellan 90 och 120 cm lite drygt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Besticken TRAKTAT är till utseende och känsla väldigt lik de bestick jag fick ut under vpl. dvs kniv och gaffel som man fäster i skeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIC Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Att jag inte sett denna tråd, och jag som tom arbetar på IKEA *skäms* Nu har jag ju nåt o göra när det blir för tråkigt att svara på dumma frågor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.