SNAFU Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 I boken Bogeys&Bandits av Robert Gandt finns (på s.149-150 i min sv upplaga) en beskrivning av Phantom Flathatter som ska gäcka bla amerikanska flottan genom att göra rejäla lågsniffar och sprida bilderna på divisionerna, och ha kommit undan med det. Jag har "googlat" fenomenet men inte hittat nåt. Vet någon mer än jag, och har någon bilder på det?? (lågsniffning är väl kanske vida utbrett iofs, men jag blev lite nyfiken över namnet) //SNAFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Var med om en i Sverige idag men inget extremt som i B&B Bara Jävligt lågt och lite vingviftning (om jag känner individne så var det säkert in om säki eller vad flygarna nu kallar det) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted June 1, 2017 Forumsledning Report Share Posted June 1, 2017 Nekropost, men rätt ball video på väldigt låg flygning med F-4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts