wolfie666 Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Tjenis! Någon som har ett funkis sätt att vika ihop värmejacka och byxa 90 på. Gärna bilder om ni har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danno Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 (edited) 1. Bred ut jackan på ett plant underlag. Dragkedjan uppåt. 2. Öppna jackan och lägg byxorna inuti jackan. Stäng jackan. 3. Ta fram huvan ur kragen. 4. Vik in ärmarna över jackan. 5. Vik in kanterna så att jackan blir ungefär lika bred som luvan. 6. Rulla jackan och byxorna uppåt till du når huvan. 7. Pressa in knytet i huvan och dra åt med snöret. Voila! Nu har man ett mysigt knyte, och en boll till snöfotbollen så nu är det bara på med gummistövlarna och ge sig ut i pudret :P Dock föredrar jag att göra knytet utan byxorna. Det är ganska sällan man behöver de tycker jag. EDIT: Tillägg Edited April 18, 2004 by danno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Om man följer dannos anvisningar blir det en sådan här liten boll: (utan värmebyxorna dock) Jag föredrar nog nog ändå att packa värmebyxorna för sig, dem plockar man ju normal inte fram så ofta. Rulla hårt, dra ihop rullen med spännrem är mitt förslag för byxorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfie666 Posted April 19, 2004 Author Report Share Posted April 19, 2004 Bugar och bockar för denna förträffliga anvisning! Tackar tackar!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts