Jump to content

Övning HV - Väddö

panzerkampfwagen

Recommended Posts

• Forumsledning

Editerade bort datumet.

HV har en policy som säger att man inte får gå ut med datum och plats för övningar på Internet eftersom de är oroade att folk skall försöka råna dem på vapen.

Att man sedan på mil.se går ut med plats och datum på STORA Armébataljonsövningar för GU-förband är ju en helt annan sak tydligen. :rocketl:

/Henke

Editerade bort datumet.

HV har en policy som säger att man inte får gå ut med datum och plats för övningar på Internet eftersom de är oroade att folk skall försöka råna dem på vapen.

Att man sedan på mil.se går ut med plats och datum på STORA Armébataljonsövningar för GU-förband är ju en helt annan sak tydligen.  :)

/Henke

Jesus kristus... Nu har jag fått det bekräftat. Jag föddes verkligen utan intelligens...

Hela HV ---> :rocketl: <---Pzkw

Japp, jag råkar visst också tillhöra samma kompani som panzerkampfwagen och WordAss4Skin, och återbesök på Väddö blir det. Räknar med samma väder som när man var på Väddö i lumpen, dvs regn, kyla och lite mer regn.

"Ingen övning är komplett utan regn" :)

Det blev ju jätte bra väder tycker jag. Soligt och lite blåst så att det inte blev för varmt. Inte en droppe regn.

Mkt pangande blev det också

Hoppas att alla andra som var där upp hade det lika bra.

Lord Groaghach

För att göra lite reklam så kan jag tipsa om VALLENTUNA HEMVÄRNSKOMPANI som har skrivit en liten "dagbok" från övningen.

VALLENTUNA HEMVÄRNSKOMPANI

På högra sidan så finns det "Senaste nytt". Klicka på "mer info..."

Titta gärna runt på dom övriga sidorna.