panzerkampfwagen Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Anmäl er här. Syster Panzerkampfwagen kommer kuta runt med sjv-väskan o kalassprutan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Skulle dit men 1bat hade hyrt hela fältet, så mitt komp från 2bat fick inte plats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted April 19, 2004 Forumsledning Report Share Posted April 19, 2004 Editerade bort datumet. HV har en policy som säger att man inte får gå ut med datum och plats för övningar på Internet eftersom de är oroade att folk skall försöka råna dem på vapen. Att man sedan på mil.se går ut med plats och datum på STORA Armébataljonsövningar för GU-förband är ju en helt annan sak tydligen. /Henke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted April 19, 2004 Author Report Share Posted April 19, 2004 Editerade bort datumet. HV har en policy som säger att man inte får gå ut med datum och plats för övningar på Internet eftersom de är oroade att folk skall försöka råna dem på vapen. Att man sedan på mil.se går ut med plats och datum på STORA Armébataljonsövningar för GU-förband är ju en helt annan sak tydligen. /Henke Jesus kristus... Nu har jag fått det bekräftat. Jag föddes verkligen utan intelligens... Hela HV ---> <---Pzkw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Då syns vi då panzer för vi ligger tydligen på samma kompani (newbie och allt som man e) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
breach Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Själv ska man ju dit i Maj med Livgardets Trumkår och föröva inför Tyskland trippen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Jag kommer att dyka upp på Väddö inom en snar framtid (om man nu kan säga så). Groaghach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKalle Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Japp, jag råkar visst också tillhöra samma kompani som panzerkampfwagen och WordAss4Skin, och återbesök på Väddö blir det. Räknar med samma väder som när man var på Väddö i lumpen, dvs regn, kyla och lite mer regn. "Ingen övning är komplett utan regn" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Det blev ju jätte bra väder tycker jag. Soligt och lite blåst så att det inte blev för varmt. Inte en droppe regn. Mkt pangande blev det också Hoppas att alla andra som var där upp hade det lika bra. Lord Groaghach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted April 26, 2004 Author Report Share Posted April 26, 2004 Superbt blev det. Som sagrs, vädret var glockrent och Väddö är ju ett fantastiskt skjutfält! Panga med allt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Det var grymt kul i helgen. Märks dock i musklerna att man har blivit overksam av sjukskrivningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 För att göra lite reklam så kan jag tipsa om VALLENTUNA HEMVÄRNSKOMPANI som har skrivit en liten "dagbok" från övningen. VALLENTUNA HEMVÄRNSKOMPANI På högra sidan så finns det "Senaste nytt". Klicka på "mer info..." Titta gärna runt på dom övriga sidorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts