Jump to content

Sahlin överfallen

Nestor

Recommended Posts

Guest J-Star

Och om du hade hängt med i debatten som var omkring mordet och personskydd till viktiga personer så borde du ha snappat upp att Säpo har inte resurser nog att ställa var och varenda minister under livvaktsskydd.

Det är lätt att stå bredvid och kasta skit.

/J

Jag vet i alla fall var många av säpo vakterna är någonstans ;)

Behövs det värkligen 15 säpo vakter + 2 polis patrull bilar för att vakta drottningen när hon besöker en skola :D

Mvh//Pingisöga som vart undanputtad av en säpo vakt när jag var påväg till mitt skåp :P

Edit:Klimp Fingrar :D

Mvh//Pingisöga som vart undanputtad av en säpo vakt när jag var påväg till mitt skåp ;)

Edit:Klimp Fingrar :D

Det var jättehemskt, han bara knuffade till mig utan anledning, Jag känner mig så kränkt! :D :P

Gissa vilken tidning jag syftar på... :)

Hehe Jag gissar på aftonblaskan :D

Sedan gissar jag nog på att jag kanske förtjänade att få en liten knuff jag tror nog inte säpo uppskattar små slynglar som springer framför förtruppen

Edit:La till lite

Hehe Jag gissar på aftonblaskan :D

Sedan gissar jag nog på att jag kanske förtjänade att få en liten knuff jag tror nog inte säpo uppskattar små slynglar som springer framför förtruppen

Edit:La till lite

Huuuur visste du det? :P

Problemet är väl snarare att SÄPO av princip vägrar hyra in privata personskyddstjänster.

Med tankte på hur många poliser som jobbar inom SÄK kontra hur många ambassadörer och kungligheter som skall ha 24/7 skydd, så förstår jag att dom inte räcker till åt alla ministrar och andra inhemska som bör ha skydd.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...