Fk Satan Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Vad har ni gjort för MÖP-igt idag då? Själv har jag ägnat en eftermiddag åt att borsta 3-par kängor och fetta in dessa. Nu är de så vackra så man nästan inte vågar använda de i skogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 öh... hängt här hela dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Skjutit Glock hela dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted April 15, 2004 Author Report Share Posted April 15, 2004 Tack du blågul somflyttade denna tråd rätt! Jag postade denna i fel forum. @Karin Det har jag oxå. Samt att jag försökt luska ut en massa detaljer om två övningar jag ska på i framtiden @Adam Wilhelm Låter som en trevlig sysselsättning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 varför hänga på forumet en hel dag när #soldf finns på mirc?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Arbetsgivaren har kanske sett till så att man inte kan köra det via jobbdatorn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 varför hänga på forumet en hel dag när #soldf finns på mirc?? Därför att den förbänkade javachatten inte vill sig här på jobbet. Då får man sitta och knata på forumet... men men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
"Insats Hv" nisse Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Sitter i solen och förbereder en liten vapenutbildning för min grupp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visper Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Har fixat till min nya och rena uniform, det vill säga med att sy fast det "älskade" Ungdoms märket.. /Visper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_PB Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Snabbmarsch med kängor, ryggsäck och vikter på vristerna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Pratat med en körkompis att jag blev antagen till sommarkursen, och breättat det lilla jag vet av vad man får göra där. Och berättat för en anan kompis att när jag bestämmer i Sverige ska jag ta tillbaka Finland. Och att jag tror på Gud och höjda försvarsanslag. Ganska oseriöst menat bägge två, kanske det sistnämnda är mer allvarligt än vad jag gav sken av förut. Teror deffinitivt på Gud. Annars har jag vait en normal liten pojke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Jag har cycklat med kronans cyckel 2 mil, hittat en Draken som står i skogen och indentifierat lite lancasterskrot som har används som pangpangmål på F4. Också har jag spanat ut ifrån ett LS lottatorn ( har för mig att det heter så ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Vikt 4 skjorta m/59, 4 t-shirt grön samt 4 par knästrumpor stålgrå. Utöver detta har jag inhandlat en del militaria på Tradera, hängt här samt fått positivt besked angående reservdelar till min vagn från HKV. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 beställt nyutgåvan av "kill or get killed" i bokform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 hämtat min kortade ak4 kolv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 varför hänga på forumet en hel dag när #soldf finns på mirc?? Det finns #soldf? Var? Vilken server? Sjalv har jag i a f hamtat mina nya, fina namnbrickor; en med "SECURITY" och en med bara namnet. Tyckte mina M/87 sag lite tomma ut, sa ville ha namnbrickor som inte var uniformsdelar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Har läst Pennan & Svärdet.... Kängorna putsades i natt på jobbet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Skjutit en massa FX med Sig Sauer och MP5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Har läst Pennan & Svärdet.... Jag med! Och svurit att inte köpa något! Inga pengar.. :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Inventerat ribbor etc som förberedelse att montera om dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yxgubbe Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Hängt här till och från samt hämtat in Pennan & Svärdet från brevlådan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAS Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 *Ringt runt till de flesta förband i södra Sverige angående sommarkurs. Fick tag i en mycket trevlig Lt på ING 2 så det ser ut att bli en liten sommarkurs iaf. *Pennan & Svärdet *Forumet *Tränat gym för att bli stor och stark så jag klarar lumpen. :P *Skrivit Fysik B prov (inte MÖP:igt men skönt att ha det gjort) /JAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Har småfilat på information till sjukvårdssida på SoldF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xit Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Nyss hemkommen från en längre march i skogen, sitter nu och putsar kängorna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Enligt pennan och svärdet skulle fallshirmsjaeger hoppa precis på min by Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Sitter och putsar kängor och äter glass Men tyvärr har inte glassen någon M-märkning, så jag är lite orolig att den skall flamma upp i ansiktet Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Rekat eldställningar runt gärdet idag inför den dag då stormakt röd kommer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted April 15, 2004 Author Report Share Posted April 15, 2004 Sitter och putsar kängor och äter glass Men tyvärr har inte glassen någon M-märkning, så jag är lite orolig att den skall flamma upp i ansiktet *ASG* Link to comment Share on other sites More sharing options...
toord Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Hängt på forumet ett tag.. blev lite tråkigt i efter ett tag blev lite isär/ihop med AK4 slog nytt personbästa isär 7-8 sekunder så dagen var inte helt bortkastad :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
slurry Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 jag jobbar nästan som MÖP.. jag har konfigat ett krypto och en mux, vart på förrådet och bytt m/90 jackan, retat gallfeber på en vaktmästare, druckit 1liter mjölk samt putsat kängorna :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.