Jump to content

Övning på Kungsholmen


Karin

Recommended Posts

Nån som har hört nåt om nån övning inne i stan igår?

Åkte klara strandsleden igår vid 1830 och tittade mot kungsholmen. Tyckte att jag såg en grupp sold i stridsutr sitta vid gångbanan precis vid vattnet.

 

Mötte också en 11bil från I1, från komp som har ett märke som ser ut som en fyra, på centralbron. Nån som vet?

Link to comment
Share on other sites

Och jag såg en kille framrycka på T-centralen med judesäck. Någon som vet något? Dessutom såg jag minst tre stycken i uniform som klev av vid Stadion. Någon som gjort samma iakttagelse och som kan bekräfta detta? Såg även en förvirrad pojkspoling i uniform med HV kragspeglar här i Farsta. Någon som hört något?

Link to comment
Share on other sites

Och jag såg en kille framrycka på T-centralen med judesäck. Någon som vet något? Dessutom såg jag minst tre stycken i uniform som klev av vid Stadion. Någon som gjort samma iakttagelse och som kan bekräfta detta?  Såg även en förvirrad pojkspoling i uniform med HV kragspeglar här i Farsta. Någon som hört något?

hehehe... man blir ju lite nojig när det är sådär alldeles vid hemmet...

 

grejen var ju att dem hade stridsutr på sig. visserligen var jag trött och hade jobbat övertid, men ändå visst känner man igen en grupp "rast vila på stället"

 

(för övrigt såg jag en tjej i m90 på 73 mellan norrtull och ropsten, nej fan det var ju jag) DOU!

Link to comment
Share on other sites

Och jag såg en kille framrycka på T-centralen med judesäck. Någon som vet något? Dessutom såg jag minst tre stycken i uniform som klev av vid Stadion. Någon som gjort samma iakttagelse och som kan bekräfta detta?  Såg även en förvirrad pojkspoling i uniform med HV kragspeglar här i Farsta. Någon som hört något?

hehehe... man blir ju lite nojig när det är sådär alldeles vid hemmet...

 

grejen var ju att dem hade stridsutr på sig. visserligen var jag trött och hade jobbat övertid, men ändå visst känner man igen en grupp "rast vila på stället"

 

(för övrigt såg jag en tjej i m90 på 73 mellan norrtull och ropsten, nej fan det var ju jag) DOU!

Ajaj säg inte att det var en sån där backspegel inblandad nu igen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...