Fk Bodin Posted July 20, 2002 Report Share Posted July 20, 2002 Kolla den här länken, verkar detta vara sannolikt? http://www.jak.org.yu/aeroart/art.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 20, 2002 Report Share Posted July 20, 2002 Bilderna är inte äkta om det va det du undrade över? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted July 20, 2002 Report Share Posted July 20, 2002 Tja killen verkar ju vilja ha Gripen, det var snällt. Verkar inte ha så stor koll på hur luftstriderna över Serbien slutade dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Posted July 21, 2002 Report Share Posted July 21, 2002 Mera komiska än häftiga tycker jag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bodin Posted July 22, 2002 Author Report Share Posted July 22, 2002 Nä, självklart är inte bilderna äkta. Men skulle det vara närstrid som bilderna visade så får F-16 passa sig. Oddset är väll 1-50 i MIG:ens fördel. Luftstriderna över Balkan där F-16 har skjutigt mot något så har det väll vartit på betryggande avstånd. USA får passa sig när ryssen har en robot liknande AIM-120, eller när väl MIG-29:an radarutrustning funkar mot flera manövrerande mål. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts