Jump to content

Försvarets nya sida

Froddan

Ny design på Försvarets internetsida, vad tycker ni?  

93 members have voted

1. 1. Ny design på Försvarets internetsida, vad tycker ni?

• Bättre
      49
    • Likvärdig
      32
    • Sämre
      10

Recommended Posts

Blev helt när ställd när jag som vanligt enligt morgonrutinen surfade upp på mil.se

Tyckte det såg en smula rörigt ut, men naturligtvis är det bara för att det var nytt och man var ovan.

Men röst föll således på: "Likvärdig"

• Super Administrators

Likvärdig

Stålgrå-blå är ju inte direkt någon höjdare.

Sen är jag inte riktigt förtjust i att använda Verdana som Font i storlekar över 8-9 px dvs på rubrikerna i 10 och 12 px. Arial ser bättre ut då.

De kunde kostat på sig lite snyggare avdelare.

Annars är skillnaden minimal.

Fotsatt på samma gamla stil med top titles av ihopklipta foton och små minibanners från sin egna verksamhet.

http://www.royal-navy.mod.uk/

Är mkt snygg för att vara en officiell webbplats.

uff, märks vad som är poppis inom webdesign nu. En polare äger en reklambyrå/webdesignbyrå och deras senaste projekt ser ut så här märk likheten. Visst är det snyggt, men jag kan tycka att jag inte köpte en 19" för designers ska kunna göra allt mindre.......

Angående mil.se så ser den klart bättre ut, har inte surfat runt tillräckligt mkt för att bedömma användarvänligheteten. Men man får hoppas att dom åtgärdat sökmotorn, den var inte vad man kunde önska innan....

Guest Skandevall

Tycker den ar lite rorigare, men det beror sannolikt pa att jag inte vant mig an. Annars ar det inte vagat direkt. Kunde gjort nagra lite mer vagade forandringar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...