The Swede Posted April 30, 2002 Report Share Posted April 30, 2002 Titta, jag har fått ett eget forum Kanske är på sin plats med en presentation. Jag är en pansarslusk grundutbildad på P10 som pansarskyttegruppchef 86-87. Jag har som hobby att bygga modeller, pansar naturligtvis. Min kunskap ligger följdaktligen inom pansarsfären men jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan även med sjö- och luftfarkoster. Får väl ta hjälp av LRRP om det kommer en helikopterfråga, hemska tanke. Nåväl, välkomna Link to comment Share on other sites More sharing options...
VH Posted May 1, 2002 Report Share Posted May 1, 2002 Tackar, skall vara trevligt att föra diskussion med er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 1, 2002 Report Share Posted May 1, 2002 Oavsett vad så diggar jag att du har panssariprikaatis märke. Plagiering är en högre form av beundran som jag hört det sägas. Även om du nu inte plagierat nåt. Hm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 1, 2002 Report Share Posted May 1, 2002 Tjena, Schysst re-make av sidan, gillar detta formatet bättre än det gamla En annan harvar på i låtsas missionen Ks05... visst var det så att inget efter Ba03 räknades?? ;) Kul att se dig som moderator, skall passa på att lära mig lite om pansar tänkte jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...