Shock Posted August 11, 2002 Report Share Posted August 11, 2002 För den nyfikne så ligger HMS Visby "dockad" på Skeppsbron i Gamla Stan. FM har ett litet bås med informationsvideor och gratis "pamflets", men jag har tyvärr ingen aning om hur länge det kommer vara kvar. Såg ut som det var någon privat (eller mindre publik iaf) tillställning på helikopterdäck. Men, för den som är nyfiken rekommenderar jag en liten tur till Skeppsbron, det var intressant att få en glimt av Sveriges största jet-ski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 11, 2002 Report Share Posted August 11, 2002 Jag hörde nåt om det på TV, ABC tror jag. Nån som vet hur länge hon ligger kvar. :notify Är hon kvar imorrn så är jag där!!! Carl kollar tågtidtabellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 11, 2002 Report Share Posted August 11, 2002 Finns det ingen som bor i Stockholm som sett om hon ligger kvar!?! Hon ska alltså ligga utanför slottet? /Desperat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 11, 2002 Report Share Posted August 11, 2002 Fasen då, här sitter man i Örebro och harvar.. :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 12, 2002 Report Share Posted August 12, 2002 F***************************************************************************N!!! Jag var inne i Stockholm idag. Den är borta. Jag upprepar: F*N! P.S. Jag vill inte höra att den är tillbaka nu eller att den åkte 1 min. innan jag kom dit ;) D.S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 12, 2002 Report Share Posted August 12, 2002 Vi som Bor i Lysekil på Sköna västkusten har ju redan sett den då den låg här tidigare i sommar... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts