Jump to content

ranger.se


Olof Filip

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Nåja filuren.

 

Nu är det väl så att var och en får tycka vad dom vill UTAN att nån talar om utifall det är bra åsikter eller inte.

 

Jag tycker ränjer är komplett skit, jag står för mina åsikter och tänker inte hymla med dom.

Link to comment
Share on other sites

Det härliga med blufftråden är att dom som försvarar allas vår hemlige SSgare gör det genom att hans egna uppgifter är bevisen för att han är "äkta". Det finns ingen som helst antydan till kritiskt tänkande.

 

Ta bara dessa underbara "bevis".

 

1. Eftersom han är SSGare vet han vad han får säga här på forumet och inte får säga.

 

2. Eftersom SSG har dykkompetens och en bild visar en dykutrustning så är han SSG kille, annars hade han inte haft utrustningen och vice versa.

 

Totalt moment 22 resonemang.

 

Jämför med mig själv, Jag säger att jag är med i NI och visar en bild på en P226 SIG-SAUER. Eftersom NI har P226 så måste det ju stämma att jag är NI annars hade jag ju inte haft en sådan och eftersom jag har en P226 så är jag NI, totalt cirkelresonemang.

 

Skulle ni tro mig om jag sade att jag varit med i USAs marinkår bara för att jag har en marinkårsuniform hemma? Toligtvis inte och det med rätta, eftersom jag inte varit med där och inte heller nån uniform ;)

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHAHAHAHA

 

Det där var ju stor humor. Otroligt uppfriskande att se småpojkar dra ned byxorna på varandra och på sig själv i sandlådan. En riktig flygviktmatch.

 

Hoppas innerligt att dom håller uppe/nere den låga nivån, och lyckas med att sänka den ytterligare. Det är få saker som är så underhållande som distanslösa människor som tar sig själv på för stort allvar. :D

Link to comment
Share on other sites

Eftersom SSG har dykkompetens och en bild visar en dykutrustning så är han SSG kille, annars hade han inte haft utrustningen och vice versa.

Glöm inte: Eftersom vi då både vet att han är SSG och att han har dykutrustning, så har vi ytterligare bevis för att SSG faktiskt har dykkompetens. Detta ger då givetvis ytterligare stöd för att han faktiskt är SSG, då han har en bild på en dykutrustning...:D

 

Jämför med mig själv, Jag säger att jag är med i NI och visar en bild på en P226 SIG-SAUER. Eftersom NI har P226 så måste det ju stämma att jag är NI annars hade jag ju inte haft en sådan och eftersom jag har en P226 så är jag NI, totalt cirkelresonemang.

 

Motsvarande här: Eftersom vi då både vet att du är NI och att du har en P226, så har vi ytterligare bevis för att NI faktiskt har P226. Detta ger då givetvis ytterligare stöd för att du faktiskt är NI, då du har en bild på en P226... :D

Link to comment
Share on other sites

Det otroligt roliga är egentligen inte fänriken, utan de fjortisar som verkar avguda honom...

 

"Att hacka på Fk Andersson som med sitt liv på spel utgör den skarpa eggen av våran utrikespoletik tycker jag verkar tyda på dåligt schälvförtroende för vissa.

 

Fk Andersson, geväret på bilden med dykargrejorna, det ser int eut som en Ak5, är det en Ak4 kanske?"

 

 

Dog nästan av skratt när jag läste tråden...denna personkult når oanade höjder :/

Link to comment
Share on other sites

Jag blir så trött på alla er som hackar på fk Andersson !

 

Först får han skit för att han tillhör Sveriges elit på ett forum och nu ska han få skit även på detta forum.

 

Det är killar som han som håller Sveriges fana högt i världen och med sitt eget liv på spel offrar allt för er otacksamma internet töntar !

 

Det är tack vare han och hans stridsparskamraters blod och tårar som vi kan leva i fred här i Sverige.

 

Så var snälla och sluta hacka på Fk Andersson :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller har jag missat nått ? :/:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrew

Gimmie a brejk roninn ! :/ This is your wakeup call

....om du hade haft kompisar inom SSG så hade du också förstått för länge sedan att Personal inom SSG inte har något behov som helst att hävda sig genom att skriva inlägg och lägga upp bilder på fjortis-forum av typen ranger.se

Link to comment
Share on other sites

Andrew & Mårten lyft blicken ur ölglaset och kolla roninns tidigare inlägg!!! :/

 

 

Annars så vill jag bara tilllägga att det måste va bland det roligaste JAG legat bakom, lika roligt är det att även NI finner det roligt!!! Brukar läsa tråden när jag är lite nere och vipps så ligger man på marken och vrider sig av skratt.... :D

 

Kolla min CV på Ränjer... :D

Link to comment
Share on other sites

Andrew & Mårten lyft blicken ur ölglaset och kolla roninns tidigare inlägg!!! :lol:

 

 

Annars så vill jag bara tilllägga att det måste va bland det roligaste JAG legat bakom, lika roligt är det att även NI finner det roligt!!! Brukar läsa tråden när jag är lite nere och vipps så ligger man på marken och vrider sig av skratt.... :clap:

 

Kolla min CV på Ränjer... :ph34r:

Man kan nästan tro att du är en sådan där super mega agent som typ Austin Powers.... :}

Link to comment
Share on other sites

Jag vill inte regna på er parad, men jag har hört från S Ä K R A källor att DeadMeat är medlem av SSG.

 

Ni som är så mycket duktigare än DeadMeat kanske kan svara på hans enkla fråga om helikoptrar:

 

Tack Rescueman för svaret. Du verkar ju kuna det här med helikoptrar.

 

Kanske du eler non anan vet varför rotorbladen pitchas ett kvarts varv innan skälva värkan komer. Exempel: Om man vil göra en nose down man över så ökas/minskas pitchen klokan nio o tre.

 

/DM

 

 

/SSG ähem.. Erik G

Link to comment
Share on other sites

Fk Andersson, geväret på bilden med dykargrejorna, det ser int eut som en Ak5, är det en Ak4 kanske?

 

Jag kan inte sluta skratta... snälla.... någon...hjääälp... jag... döööör.... MEEEDIIIICC! :lol::ph34r:

Link to comment
Share on other sites

@Erik.

 

Det är väl dom nya försöksvapnen ak6 och ak7.

Var har du fått dom bilderna ifrån? Dom är ju topphemliga.

Försöken har gjorts på ett hemligt förband i närheten av sjön Vättern.

 

The Swede :lol:

Link to comment
Share on other sites

@Erik.

 

Det är väl dom nya försöksvapnen ak6 och ak7.

Var har du fått dom bilderna ifrån? Dom är ju topphemliga.

Försöken har gjorts på ett hemligt förband i närheten av sjön Vättern.

 

The Swede :lol:

S Ä K R A källor, va :ph34r:

 

/E

Link to comment
Share on other sites

Ang Fk Andersson på ranger.se så läste jag att han tog den mytomspunna bilden för ett par årsedan, längst upp på bilden ligger det en bassäkhatt, hur länge har den funnits i organisationen? Har den funnits i ett par år, eller fick han ut den i förväg? :banana

Link to comment
Share on other sites

Ang Fk Andersson på ranger.se så läste jag att han tog den mytomspunna bilden  för ett par årsedan, längst upp på bilden  ligger det en bassäkhatt, hur länge har den funnits i organisationen? Har den funnits i ett par år, eller fick han ut den i förväg?  :banana

Jag såg bassäkhatten första gången under GU, 1993-1994, så den har ju funnits ett tag.

 

Vilket ju inte gör Fk.Andersson's story mer trolig givetvis!

Link to comment
Share on other sites

Vi borde ju fakitkst leka lite med dem... kommer nagon pa nagot riktigt lustigt vi kan gora?

 

Undrar om... Om man utger sig for att vara SSG, leker pa ett tag tills man har sin lilla beundrarskara, och sen dementerar allt.... Undrar om de gar med pa det eller inte?

Link to comment
Share on other sites

Det vore nog inte särskilt lämpligt om vi startade ett "forumskrig" där Soldf-are går och sabbar på Ranger.se

Tycker vi håller oss på vår nivå, eller ännu hellre, strävar uppåt, än att vi kryper ner i sandlådan.

 

/Erik G :baskerPa:

 

 

Skenhelighetens nya ansikte

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...