Jump to content

Vad är det dummaste ni har gjort?


Nestor

Recommended Posts

det jag minns bäst är nog när vu lyckades FÖRSOVA oss då vi skulle ut på fjället under FV sommarkurs F4...Dumt gjort... 8|

Dessutom så kände jag mig jävligt dum när man kom hen ca 2h efterutsatt tid :blink::):((:((

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Förfalskade min mammas namnteckning på ett läxförhör som gick jävligt åt skogen någon gång i högstadiet. Det resulterade i en rejäl utskällning.

 

EDIT: Nu när jag har tänkt efter lite så har jag gjort en sak som är värre. Jag körde om en taxi en gång på inre ringvägen här i Malmö efter att han körde om mig i ca 150. Jag körde om honom bara för att jävlas.......i 210 km/h. Obs...inre ringvägen har 90 som högsta tillåtna hastighet.

Link to comment
Share on other sites

En ung och numera avrättad Särimner höll i sin ungdom på med saker som jag INTE vill att mina barn ska göra. Alkohol+basebollträ+gammalt groll=FÖRBANNAT DUMT AGERANDE AV SÄRIMNER 8-/

 

Annars har jag väl som de flesta gjort en del jävligt dumma saker på fyllan där intelligensnivåns minskning stod i direkt relation till den ökade promillehalten.

Link to comment
Share on other sites

De dummaste sakerna har man nog gjort på fyllan.

 

Efter bastu med öl, sallad med öl, varmrätt med öl och sisådär 0,5L hastigt intagen Besk samt efterrät med punsh så var man ute för räkning. Det som därefter händer innefattar urinerande inomhus samt ett krav på kemtvätträkning från en söt liten flicka som jag aldrig mer kan se i ögonen.

 

Det är inte mycket jag ångrar i mitt liv men detta skulle jag vilja ha ogjort.

Link to comment
Share on other sites

Hamnade i bråk med en kille, tumlade runt på marken *smack* dxl smäller killens huvud i marken så skallen spricker.

observera att jag var helt nykter när detta hände.

killen klarade sig, dock med ett par dygn på intensiven och några stygn i bakhuvudet.

 

 

 

håller efter 4 år fortfarande fast vid att han förtjänade det.

men det är endå något jag ångrar.

Link to comment
Share on other sites

Man gjort mycket knäppa saker när man tänker efter...

 

T.ex när jag var c:a 10 år gammal så höll de på att bygga nya hyreshus i närheten av mig, jag och min kompis smet in där en kväll och hittade en container full med gullfiber som stod intill husväggen och vi fick för oss att hoppa ner i den vi började på 1:a våningen och det gick bra så vi provade även att hoppa från 3:e våningen, som tur var slog vi oss inte men att hoppa ner i en container med gullfiber (som kliar så in i h-vete) från 3:e våningen får nog anses som bland det dummaste jag gjort.... 8-/

 

Sen har man ju gjort en del grejor på fyllan som inte kan anses rumsrena heller! :((

 

//toMPa 8-/

Link to comment
Share on other sites

Leka Willhelm Tell med en kolsyrepistol vid 10 års ålder 8-/

Resultat: Polaren blev skjuten rakt igenom handen när han skulle rätta till äpplet på sitt huvud varpå han försökte mörka detta genom att säga till sina föräldrar att han fått en spik genom handen! Något som inte kirurgen på sös trodde på 8-/

Förövrigt skulle man väl kunna räkna upp 101 dumma historier man gjort på fyllan!

:((

Link to comment
Share on other sites

Lite OT, men jag måste bara tacka alla er som skrivit här för att ni höjer ens självförtroende, då man ser hur många dumma saker det finns som man faktiskt aldrig gjort... men man är väl fortfarande ung och oskyldig, antar jag :Malaj:

 

Det dummaste jag själv gjort är väl alla de bråk och slagsmål jag var involverad i under mina tidigare år, vilket isolerade mig ganska fullständigt från mina jämnåriga under nästan hela min grundskoletid. Det tog mig några år att bli "normal" i sociala sammanhang igen...

Link to comment
Share on other sites

Har inte gjort så mycket dumt, men en gång då man var en 7-8 år så brände jag och brosan ner polarnas skogskoja bara för att djävlas lite, detta resulterade nästan i en stor fett skogsbrand. Men tackvare observanta grannar avvärjades detta.

Link to comment
Share on other sites

Kört på fyllan en gång i ungdomsåren... Får fortfarande rysningar och fetångest när jag tänker på det, och det är mer än 15 år sen... Tar inte ens en lättöl längre när jag vet att jag ska köra... Som "tur" var åkte man ju inte dit, annars hade man väl inte varit där man är idag... :Malaj::o8-/

Link to comment
Share on other sites

Kokat bensin i källaren för att göra napalm enligt ett recept jag fått från en "anarkistbok" jag beställt från Paladin press.

 

Inget hände men tänk er själva. Att på ett spritkök KOKA bensin ( så att tvålflingorna enklare skulle lösa upp sig och förtjocka bensinen)

 

Tacka alla upptänkliga makter för att inget hände

Link to comment
Share on other sites

Tok supa på muckar veckan, därefter cyckla på landningsbanan(dock var det på kvällen?!) för att dagen efter däcka på morgons upställningen... var på kaptenen vrålade "ÄR KARLSSON FYLLE SJUK?!

var på jag svarade" NEJ KAPTEN, Karlsson är svimme sjuk... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Springa från väktare även om man inte har gort nått :((

 

Vari ligger det dumma i detta beteende? Skulle Du sluta springa bara för att en väktare vill det? Förklara gärna!

Nä min vän å mig att på ett torg kl. 00.23 jag var nyckter min vän var helt borta var är för att hämta han hem ,så kom två väktare å började vara lite kagiga mot min vän å han retas upp som fan (ingen stubin alls) han ställer sig upp å smäller båda i huvet allså väktarna (inte så jävla smart) så börjar min lilla vän springa .medan jag står i förvånad samt ren rädlsa så börjar jag springa ´fast jag blir tagen av samma väktare medan min polare sprang hem.

Fick så möed shit inan dom fatade att jag inte hadde gort nått. :((

 

---Jag-> :uuh: <---Polaren--

Link to comment
Share on other sites

geesus, finns mkt på idiotlistan, fyllecell x 3, våldsamt motstånd, bilbryt, vanliga bryt, brukandet av en hel del olagliga substanser osv.

Men allt det var ju läänge sedan, visst ångrar man jävligt mycket, men samtidigt så har man fått erfarenheter som i vissa lägen är bra att ha. T.ex när man låst in bilnycklarna i bilen :)

På ett mer allvarligt plan så finns det efarenheter som jag inte skulle vilja vara utan, jag är den jag är idag på grund av det jag gjort tidigare i mitt liv...,,,

Link to comment
Share on other sites

Det dummaste jag gjort var nog rökbomben för ett år sedan.

 

Jag hade fått ett recept på rökbomber av ett par polare, och pyrotekniskt intresserad som man är skulle man ju (naturligtvis!) testa... Det var två ingredienser man kan köpa i vilken matbutik som helst... Många vet säkert vad det är, men mer säger jag inte...

 

Första satsen gick bra, både i tillverkning och användande. 30 gram fyllde hela trädgården med tjock, vit rök.

När jag gjorde andra satsen och släppte konservburken skiten kokade i i ungefär två sekunder, slog en svetslåga upp ur burken och jag dängde till den med handen. Skiten for ner på golvet, spred runt en massa skit i köket och eldade i stort sett upp hela köksgolvet. Hela huset var fyllt med rök efter ungefär 10 sekunder...

 

När min fader kom hem var jag på holken och höll mig där tills min moder kom hem. Hade jag gått ut hade farsan ryckt av mig huvudet på stubinen... Han var nära på att slå ihjäl mig ändå, när jag kom ut...

Började chocka senare den kvällen och kunde inte röra mig på ett par timmar... Satt bara och skakade...

 

Jag är så jävla glad att det inte blev mer än det blev. Lite eldad plastmatta, en rasande och mordisk fader, chock och en aning skitstänk i ansiktet (inga ärr eller men...) Hela skiten hade ju kunnat brinna upp...

 

Kan ju säga att jag inte gjort om detta efteråt...

 

Detta är det absolut dummaste jag gjort i hela mitt liv! Det kommer åtminstone inte ske igen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Fågel Fenix

Det dummaste jag har gjort hitills är att jag dumpade tjejen som jag ser min framtid med (kanske lite svårt att säga vid 17 års ålder :blink: )

Blev intresserad av en annan och det är ju inte sjysst att vara ihop med någon för att kväva känslorna för ngn annan. SOm tur var fick jag mitt förnuft tillfånga.

 

Men jag tänkte ju att min drömflicka aldrig skulle ta mig tillbaka. Som tur var gjorde hon det. Även om jag inte förtjänade det :/:bash:

 

Usch..får skuldkänslor varenda gång jag tänker på det. :((

 

 

Jo just det annan dum sak är väl att man har skjutit sönder en STOR fönsterruta på huset med hjälp av badmintonrack och sten när man skulle träffa kompisen :blink::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jag hade fått ett recept på rökbomber av ett par polare, och pyrotekniskt intresserad som man är skulle man ju (naturligtvis!) testa... Det var två ingredienser man kan köpa i vilken matbutik som helst... Många vet säkert vad det är, men mer säger jag inte...

Tänker inte fylla i speciellt mycket i den här tråden... har redan skrivit om bl.a. en liten olycka involverande en polares ben, bensin och en jävla massa panik i någon tråd.

 

Bara tvungen nu ändå när du tog upp det där med rök"bomber". Pillade nog lite med samma ingredienser som du, och gjorde det i en liten kopp som jag normalt använde för att smälta tenn/bly i. När jag sedan skulle gjuta något (förmodligen typ.. kulor till slangbella?) nästa gång la jag i en bit metall som passade väldigt bra i botten på smältbägaren. När det började smälta, eller om det smält helt, minns inte riktigt...då tände den lilla mängd "rök"blandning som satt fast i botten.

 

Det ska tydligen även gå göra små bomber av det där om man tycker sådant är skoj (har jag hört).

 

Sitter fortfarande små stänk bly på väggarna i verkstan. TUR att ingen av oss som var där fick smält metall i ögonen...

 

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

hmm jag sprang om kring i skogarna kröp över åkrarna i full brittisk stridsutrustning som jag sammlat på mig, camomålad, granris i hjälmen, camoflerad airsoft bössa :camo: jaja en sen höst kväll eftter att ha vart ute i 8 timmar skulle jag springa hem och äta, sprang på en vanlig bilväg kl var 02,40. Jag såg att det kom en bil så jag stälde mig bara i diket och han fick syn på mig han stanade och titta på mig jag tog ett steg upp från diket och han drog iväg med sin bil som attan, jag tänkte inte mer på det....jag fortsatte gå i ca 20min sedan hörde jag massa bila jag kollade bakåt såg 6 bilar i en kolon med stora strålkastare åt alla håll ca 1km bakom mig (såg över alla öppna fält) jag kutade allt vad jag hade hemåt böt om tog all utrustning och kläderna och kastade in dom i pannrumet och satt mig vid fönstret och kollade ut såg att bilarna närmade sig jag såg att det gick massor av mäniskor framför bil lyktorna sedan knackade det på dörren dä stog några poliser det va 2st instasstyrkor med skarpladdade mp/5´or det va 6st hudförare med hundar och några valiga poliser. dom frågade om vi visste nått om att det krypit nån på vår gränsmatta och ca 1mil bort (dom hade gått och spårat mig med sina super duktiga hundar. jag är rätt imponerad)

så jag sa att jag vart ute på en promenad med militärkläder 0:)

det va nån som ringt till polisens terrorist blablabla och sagt att det va terorrister i Lillh***d ---> polisen 8-/ <----jag

allt löste sig men han som annmält mig skäms fortförande när han ser mig (bor i en liten håla på landet alla känner alla) :lala:

 

 

DETTA HÄND NATTEN MELLAN 2002/11/24---2002/11/25 i västerås /lillhärad

 

:camo:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...