Jump to content

Bra ställe att köpa namnband?


Geezuz

Recommended Posts

Som rubriken avslöjar är jag ute efter ett bra ställe att beställa namnband till uniformen ifrån. Beställde från ett företag i juli där de ville ha betalt i förväg med hänvisning till att skyltarna tillverkades vid beställning, tyckte det kunde var ok i och med att jag har ett väldigt ovanligt efternamn så de skulle aldrig kunnat sälja de skyltarna till någon annan. Problemet var bara att jag aldrig fick några namnband och trots upprepade försök att kontakta företaget via både telefon och email så svarar de inte. Det företaget är nu anmält till konsumentverket, inte för att jag tror det gör någon nytta för mig men jag ville inte bara låta det passera.

 

Vet inte om det är ok att hänga ut det företaget med namn här så det låter jag bli, vill någon ha namnet så fixar vi det i ett pm.

 

Vis av den erfarenheten tänkte jag kolla här efter ett seriöst företag att använda mig av, ute efter de militärgröna banden med svart text, gärna med kardborre på baksidan.

Link to comment
Share on other sites

Uppdatering:

 

Har fått mina namnband av första företaget efter mångt och mycket, fick dock de band jag beställde av det andra företaget nästan samtidigt vilket innebär att företag nr2 var ganska precis 2 månader snabbare. Stor cred till 2:an villa var Gearsoft, rekommenderas starkt av mig, bra hemsida, sabb leverans och inget strul!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Väcker den här tråden lite... eftersom Nametag verkar sjukt oseriösa (har hört av flera som inte fått sina beställningar eller fått först efter flera månader) så pratade jag med en av "mina" leverantörer, eftersom jag beställt en del tygmärken tidigare av olika skäl.

 

Resultatet är detta: http://www.atmax.se/militara-namnband/

Priserna tycker jag blev bra (billigare än de flesta) och jag vet att Atmax är seriösa så det blir inte fråga om flera månader att vänta på sin order.

Jobbar på att fixa några små detaljer och lägga till flera variationer typ blå/beige bakgrund.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...