QUOTE (GoranS @ Jan 2 2007, 13:49 )

QUOTE (Ing @ Jan 1 2007, 15:03 )

QUOTE (micke88 @ Dec 26 2006, 10:10 )

hehe orkar itne bry mej :P
orkar itne snacka massa skit om vem so mhar rätt lr inte och bryr mej inte om hur jag stavar på ett forum de e inte skolan
Även om det här är pliktverket-delen för ungdomar och nivån på något sätt får accepteras vara lägre än i övrigt så går det här fanimig inte an.
Du bryr dig inte om "vem som har rätt eller inte"? Och Hur du stavar.. nej, det är inte skolan. Här är det meningen att man redan skall kunna skriva. I skolan är du bara för att lära dig det.
Grattis, din varningsnivå är höjd ett snäpp.
Tänk på det här om du funderar på att fortsätta skriva här på forumet.
/BlåGul
Jag lyckas inte finna något regelavsnitt som säger att man ska uttrycka sig klanderfritt i text, och annars riskerar varning?
"Här är det meningen att man redan skall kunna skriva". I bet du kände dig två och femtio lång när du skrev det, du nyttjade din moderatorstatus till att sätta en kille på pottan för att han stavade fel. Storartat.
Och DITT problem är...? Försöker du tolka någonting från Svea Rikes lag och applicera det på SoldF-Forumet?
§ 2. Respektive person som skrivit inlägget är ansvarig för sin information.
-att då börja babbla om att man inte orkar bry sig om vem som har rätt eller inte...är lite fånigt.
§ 7. Du skall behandla andra med respekt
I DET HÄR anser jag att rättstavning i viss mån ingår. Det är direkt respektlöst att skriva barnspråk i text.
§ 17. Moderatorer, sk BlåGul, samt administratörer har rätt att när som helst, utan förvarning ta bort inlägg , utfärda varningar, ta bort användare, registrera IP-adresser och förbjuda användare närhelst de anser det lämpligt.
Användare som känner att inlägg är av ifrågasatt natur uppmanas att kontakta oss omedelbart via e-post eller via "Anmäl"-knappen. Där har du ett par rader som du troligtvis inte hittar i Svea Rikes Lagbok. Det här är nämligen ett privat forum. Passar det inte att uppföra sig som folk så förpassar man sig härifrån omedelbums, annars hjälper vi vederbörande med det.
I övrigt är det ju hemskt roligt att du tar dina medforumiter i försvar. Inte utan att du märks.
Och synas är ju .. bra.

Någonting mer? Finns alltid blågul på PM, om man inte vill klotta ner forumets diskussionstrådar.
Såvida inte micke88 har någonting att invända så ser jag det här som avklarat.
/BG