Herregud... som "ny" och halvaktiv här har jag långt ifrån funnit allt, men hamnade nyss i denna tråd.
Det tog ett tag att gå igenom allt (titta nu INTE på när detta inlägg är gjort, tack), men har nu kommit till följande slutsats:
Jag är en hyfsad MÖP, men skäms inte för det heller eftersom ni har visat att det är ett fullkomligt normalt beteende. Stort tack till er allihop

Mina egna insatser för att erhålla den åtråvärda titeln är många till antalet, men för att inte nämna samma saker kan då notera följande bedrifter (?):
1. Har vid första lektionen i syslöjd (hur gammal är man då?) tillverka en soffkudde i woodland/tigerstripe camo. Den pryder soffan än idag och kommer så göra tills den brinner upp eller förmultnar.
2. Har synkat träff med exflickvännen mha följande sms: EBQ1 Ö, L >*A ETA DTG 181415 (Och det funkade - bra drill!)
3. Har på frågan "Var är rektorn?" svarat en elev "Svar Vet Ej - har du sökt i STEX:et?"
4. Har som lärarvik vid ett tillfälle en "pictionary-lektion" (VM i tidsfördriv). Inleder med en massa vanliga bilder på traktorer, häxor och hus, låter eleverna gissa vilt. Men när jag tog upp alla färger, börjar rita höjdkurvor, norrpilar och kartsymboler för militära enheter, minor mm på whiteboard:en blev det tyst... bad sedan om feedback på genomförd övning.
5. Inlett ett onyktert one-night stand med ordern -
"I sängen, mot fotänden, på alla fyra, färdig pjäääs!" Hon såg lite frågande ut, men hon ställde banne mig upp.
Men när jag (idag faktiskt) fick frågan om mynningsenergin i Joule på Ak4/5 och reflexmässigt svarade "3000 respektive 1750" ja, då blev jag f@n mörkrädd - jag bryr mig verkligen i n t e om sån't!
...eller? *bokar tid hos PREHAB*
Edit: diverse stavfel, klockan har blivit för sent för att knappa korrekt...