Tvungen att sticka in med denna.
http://www.sosfvfb.se/bilder/bildermain/fvrfsos.jpgGjorde dock inte någon vidare bra upplösning, men blir helt ok om man kör org upplösning på bilden och fyller med svart runtom
/anoc
satt och pillade lite med winamp skin creatorn det tipsades om innan här, lite små kul det där och nu vill jag bygga ut det hela.
Är det någon som kan tipsa om andra program att tillverka sina egna skins i, tex media player etc etc?
Jag får inte till det riktigt med m90-temat till XP. startar jag om datorn försvinner m90-cammot och listerna blir bara gråa.
Vad är det som e fel??
Skuggan
Jun 24 2006, 14:39
QUOTE (Flak @ Feb 2 2006, 18:11 )

http://gruvnet.sytes.net/sh/Movies/Boss_Ma...lak%20desk.jpegHar ni sett något så vackert?
T o m WinAmp-skinnet där uppe är fint maskerat i m/90...
Och hårddiskarna i snabbstartfältet är väl dolda!

vågar man fråga vart man kan ladda ner det temat?
You've got mail!
Skuggan
Jun 24 2006, 18:42
mail recived :P
jag skall kolla lite på det och se vad man kan hitta på ;)
FBU.Hakansson
Mar 21 2007, 16:24
[font="Tahoma"][/font] Hallå! Jag laddade ner detta tema men på denna datorn gick det bra men på den andre blev allting svart... Va göras? frågas KOM!
FBU.Hakansson
Mar 21 2007, 16:39
QUOTE (Andersson. M @ Feb 6 2006, 20:53 )

Jag är jätte intresserad av skinet till winamp trött på att det sticker ut så mycket

Någon som kan hjälpa mig med hur man byter ut "den här datorn" "mina dokument" "papperskorgen" till m/90 ikonerna?!

Japp det kan jag.... du höger klickar på skivbordet och anpassa skrivbord
Håkansson, först.
Ta en titt på när någon skrev. Du svarade just på en ett åt gammalt post.
Sen.
Använd knappen "ändra" istället för att skriva två poster på en gång.
koenigsegg88
Mar 21 2007, 20:49
Hur byter jag ikoner, jag får det inte att funka i stylexp, det ligger ju perfekt som ikonfiler men jag ser inga i i style xp, Var byter man ikoner för de olika partionerna?min musik? osv. Kanske jag bara är dum... Jag använder win xp pro SP 2
Tänkte bara rapportera att man kan använda StyleXP-teman även
om man blir pålurad XP ServicePack 3.
Länk till tok-stor bild!Efter en del googlande och trixande med Windowsfilerna kan man
få tillbaka skrivbordet så som man hade det innan uppdateringen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.