Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vackraste kvinnan?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Fbj972
Tänkte starta en riktigt lökig tråd, men jag tar all eventuell spott och spe...

Sitter framför datorn och slöar med Bingolotto, av alla program, i bakgrunden. Jill Johnsson var precis uppe och drog av en smäktande ballad med sin väloljade pipa.

Det slog mig då att hon, enligt mig, måste var en av jordens vackraste skapelser... wub.gif

Jill Johnsson och Eva Röse ligger bra till hos mig...

Så låt höra, har ni någon som ni anser sticker ut ur mängden?
dxl
Min sambo och flickvän sedan 5 år tillbaka ligger nog bättre till hos mig :P
Fu Dahlberg
Hehe... jag har kramat Jill Johnsson, i höstas... Full var man, nollning var det, imponera på dom nya skulle man... Så som det blev dry.gif
Lindeberg
Håller med om Jill.

Också Tuva Novotny är så där härligt genomgo. wub.gif
Froddan
Jill Johnsson? Skärpning! ;)

Piper Perabo ligger bättre till... wub.gif

Edit: infogade bild
Lindeberg
edit: människan ser ju rädd ut.
edit2: du har ju bytt bild...
Amfibieslusken
SALMA HAYEK!! All the way.

Motivering: Se 111 SSK BAT-s inlägg nedan.

EDIT: Lade till bild på henne samt motiveringen
bobby
Hmm... Fransyskan som jag såg i karlaplans tunnelbana idag. Ojojoj.....en sexig liten historia som jag gärna skulle ha lite fys med.
jed
Nej nej nej, nu har ni fel allihop!!!

Den helt klart vackraste kvinnan (genom hela historien) är min flickvän wub.gif

Men det är klart, jag kanske är lite partisk... biggrin.gif
Devil_Dogs
höhö

Catherine Bell som är med i "På heder och Samvete" konkurrerar ut alla! ;)

Förrästen ser Bruce Springsteen´s fru Patti Scialfa vääääldigt bra ut för att vara 47 år...

Men som sagt, Catherine Bell wub.gif

Mvh
Mattias
Fbj972
QUOTE (jed @ Jan 4 2004, 19:52 )

Jag misstänker att hon stod bakom dig när du skrev det... ;) biggrin.gif
Gerle
QUOTE (Amfibieslusken @ Jan 4 2004, 10:47 )
SALMA HAYEK!! All the way.

Hennes huvud är lite fyrkantigt, på nåt sätt. Men hennes kropp är inte illa!
JAS
Vaa?!! En tråd som tillsynes helt saknar militär koppling? Är det möjligt? Är det tillåtet? Hmm..får se vad BlåGul säger om saken.... :P

För övrigt är Alyssa Milano dribble.gif wub.gif

/JAS
jansssson
hrm...hmm...hrrrm... jag hade inte sagt nej till Jessica Alba... (bl.a från Dark Angel)...
Fbj972
QUOTE (JAS @ Jan 4 2004, 20:06 )
Vaa?!! En tråd som tillsynes helt saknar militär koppling? Är det möjligt? Är det tillåtet? Hmm..får se vad BlåGul säger om saken.... :P

Äh, det är safe... Blågul har ju själv bidragit med en fyllehistoria här... laugh.gif
111 SSK BAT
Min flickvän wub.gif

På en andra plats kommer Salma Hayek som är vackrare i verkligheten än på bild och film. Hon handlade i samma klädbutik som jag och min mor i Paris för 4 år sedan. Har ni någon gång upplevt att allt stannar. Så var det, ingen förutom hon och hennes livvakt rörde sig. Alla andra stod bara stilla(och det var några stycken i butiken), helt surrealistiskt. Min mors kommentar var "priceless" när de lämnat butiken: - "Det där var den vackraste kvinna jag sett. Vilka bröst, vilka ögon - synd att hon var så kort."

Bredvid stod hennes hormonstinne 22 årige son och nickade med hakan i markläge.
Blå Brigad
Tsss, här har ni världens vackraste kvinna..

bild:
*CENSURERAT BORT AV SÄPO. HÖG RISK ATT SKAPA KRAVALLER UTANFÖR HENNES HUS, PLUS ÖKAR INVASIONSRISKEN*

ah, tusan också.. jaja... synd om er då.. ;) laugh.gif
Froddan
Lystring!

Svar kräver motivering. Bilder! - Tack.
JAS
QUOTE (Fbj972 @ Jan 4 2004, 20:11 )
Äh, det är safe... Blågul har ju själv bidragit med en fyllehistoria här...  laugh.gif

Dåså, då är det free-for-all... smile.gif

@111 SSK bat
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Froddan
QUOTE (Amfibieslusken @ Jan 4 2004, 19:47 )
EDIT: Lade till bild på henne samt motiveringen

Du missförstod nog mig, det behövs aldrig mer motivering än en bild. biggrin.gif
Vargas
Vilken kvinna som helst just nu ... HV.gif Malajn.gif
BJK
Seven Little Dragons utanför KFOR Main då........ B)
jed
QUOTE (Fbj972 @ Jan 4 2004, 20:05 )

Nope faktiskt inte... Hon är på andra sidan stan just nu, jag tycker faktiskt det smile.gif
stridfighter

Jag tycker denna donnan är väldigt vacker. Jessica Alba heter hon...

Motivering: öhh...Hon är en duktig skådis! :P
SNAFU
I filmen "På heder och samvete" (A few good men) säger Jack Nicholson
nåt i stil med att

"det mest upphetsande som finns är att bli avsugen av en kvinnlig officer som har högre grad än sig själv"

Har någon erfarenhet av detta?
(med risk för att bli sexistisk, men det är - tro mig eller ej - inte meningen)

//SNAFU
Fbj972
QUOTE (jed @ Jan 4 2004, 21:55 )

Nope faktiskt inte... Hon är på andra sidan stan just nu, jag tycker faktiskt det smile.gif

Jag är den första att gratulera dig! Ska jag vara ärlig är jag inte det minsta missnöjd med min kvinna heller...
jed
QUOTE (Fbj972 @ Jan 4 2004, 22:03 )
QUOTE (jed @ Jan 4 2004, 21:55 )

Jag är den första att gratulera dig! Ska jag vara ärlig är jag inte det minsta missnöjd med min kvinna heller...

Tackar tackar!

5 månader och 4 dagar... Men vem räknar? smile.gif Japp, livet har ett ljusrosa skimmer kring sig wub.gif
5526 Viktor Ludvig
En av de absolut vassaste kjoltyg är självfallet Kylie Minouge innan läppförstoringen.. Tre äpplen hög och en kropp av guds nåde.... wub.gif

//5526
Skunken
Min flickvän! wub.gif dribble.gif
Åh!!! Hon är så vacker! Och henne slår ingen av ovan nämnda kvinnovarelser.

Fast alla kvinnor är ju vackra i ett eller annat stadium av berusning, men hon är vacker JÄMT!!!!!!!
Devil_Dogs
QUOTE (Skunken @ Jan 5 2004, 01:30 )
Min flickvän!  wub.gif  dribble.gif

Fast alla kvinnor är ju vackra i ett eller annat stadium av berusning, men hon är vacker JÄMT!!!!!!!

Nästan bud på att du lägger upp ett bevis på detta :P
Raptor
Får nog också säga Kylie... wub.gif
Skunken
QUOTE (Devil_Dogs @ Jan 5 2004, 01:37 )
QUOTE (Skunken @ Jan 5 2004, 01:30 )
Min flickvän!  wub.gif  dribble.gif

Nästan bud på att du lägger upp ett bevis på detta :P

Jaså, det tycker du?!

Jag vet inte... Tror inte hon skulle gilla det.
Men möjligheten finns, ty hon finns på bild på andra ställen på I-net...
Får fixa nå't ställe att lägga upp bilder på först, så kan vi KANSKE se om det blir ett bildbevis.

Ger du/någon mig tips/hjälp med det, ska jag se vad jag kan göra.

Men då ska jag fan inte vara ensam om att visa upp min flickvän!
Froddan
Kom precis på att jag även måste nominera Jennifer Love Hewitt.... såklart. wub.gif

Edit: Problem med bilden...
Doggydriver
Gah! Vackraste?! I det ordet, mina herrar, lägger jag mycket mening och många kriterier. Snyggaste/sexigaste osv kan jag dra kändisar tills tangentbordet bågnar. Dock kallar jag ingen kvinna jag inte mött själv för vacker. För en kandidat - på centralen i Stockholm ligger en coffeeshop vars namn jag inte minns, men där arbetar en kvinna som Gud måste ha fixxat fram på rent jävelskap. Ja - jag känner henne, och vet därför inte om jag ska skratta eller gråta ;)

Annars ang. Jill Johnsson, hörde en demotejp från hennes rocksatsning för något år sedan, då tyckte jag att hon var vacker ändå för ett tag (inte bara för att hon är snygg-välbevarad-sexig-otrolig på att sjunga osv).

Min Långa harang skyller jag på alkoholabstinens btw blink.gif biggrin.gif
Gerle
[quote=Skunken,Jan 4 2004, 17:33 ] [QUOTE=Skunken,Jan 5 2004, 01:30 ] Men då ska jag fan inte vara ensam om att visa upp min flickvän! [/quote]
Det kommer du inte att bli heller, min vän, om jag hittar en uppladdningsplats. Jo förresten, du kommer att bli ensam om att visa upp din flickvän, jag kan visa min fru så blir vi kvitt.
Devil_Dogs
[QUOTE=Gerle,Jan 5 2004, 02:51 ] [QUOTE=Skunken,Jan 4 2004, 17:33 ] [QUOTE=Skunken,Jan 5 2004, 01:30 ] Men då ska jag fan inte vara ensam om att visa upp min flickvän! [/QUOTE]
Det kommer du inte att bli heller, min vän, om jag hittar en uppladdningsplats. Jo förresten, du kommer att bli ensam om att visa upp din flickvän, jag kan visa min fru så blir vi kvitt. [/QUOTE]

Hahaha bra, nu har vi det uträtt, upp med bilder på lämpligt ställe nu biggrin.gif

Mattias
Kimster
Jag vill inte se bilder på nån privatperson som inte är med på det.
..och ta det lungt med lättklädda damer... annars börjar jag hitta radera-knappen rätt snabbt.

/ Kimster BlåGul
Skunken
[QUOTE=Gerle,Jan 5 2004, 02:51 ][QUOTE=Skunken,Jan 4 2004, 17:33 ]

[QUOTE=Skunken,Jan 5 2004, 01:30 ] Men då ska jag fan inte vara ensam om att visa upp min flickvän! [/QUOTE]

Det kommer du inte att bli heller, min vän, om jag hittar en uppladdningsplats. Jo förresten, du kommer att bli ensam om att visa upp din flickvän, jag kan visa min fru så blir vi kvitt.[/QUOTE]

Det hoppas jag verkligen! Och är det någon annan som lägger upp bilder på MIN flickvän, blir jag kinkig (/kinky?) och krigsmålar mig i vitt och springer ut med buksprättaren för att leta upp den fan... Oavsett om han bor i Kiruna eller Örkelljunga! camo.gif blink.gif
(Tillgjord svartsjuka, för dem som inte hajar ironi!)

Vill inte vara ensam om att visa det vackraste JAG vet. Fast jag vill inte se bilder från nå'n annan på det vackraste JAG vet, utan det vackraste NI vet... Äh, fan, ni hajar! (Lite seg i huvudet p.g.a. för lite sömn och abstinens till det vackraste jag vet...)

Fru... Jag må säga att en del här är för jävla gamla! :P

Men då får vi hoppas att någon vänlig själ hjälper till att fixa uppladdningsplats.
Devil_Dogs
Usch ja, stackars mig...

Man har ju ingen att visa upp tveka.gif
Skunken
QUOTE (Devil_Dogs @ Jan 5 2004, 03:13 )
Usch ja, stackars mig...

Man har ju ingen att visa upp  tveka.gif

Såja, såja! Det är ingen fara! (Klappar tröstande på huvudet)

Det kommer en vacker varelse när du minst anar det! Tro mig, jag VET!
Isgubbe
Usch ja, stackars mig...

Du kan ju få någon av mina ex… jag vill inte ha dom längre så slipper jag kanske betala en halv förmögenhet varje månad. Malajn.gif Malajn.gif
Devil_Dogs
QUOTE (Skunken @ Jan 5 2004, 03:16 )
Usch ja, stackars mig...

Tack för uppmuntran, men frågar är om man vill att dom ska komma när man minst anar???!

Precis som med fienden, dom ska helst inte heller komma när man minst anar..
Men det är klart, tjejer har ju kanske lite trevligare "ärende".. dom flesta iallafall :P
Sillen
Håller med Devil Dogs.
Catherine Bell dribble.gif
Hon är skådespelare och är väl mest känd från serien På Heder och Samvete (JAG) som går på TV3 på söndagar.

Nåt för svenska uniformssystemet? wub.gif
Devil_Dogs
Jag sa ju det, där har ni henne... tack var hon sitter jag bänkad framför TV3 kl 20.00 varje söndagkväll, titta och njut, en skänk från ovan...
Nått vackrare har iallafall ALDRIG jag skådat!!
Skunken
QUOTE (Devil_Dogs @ Jan 5 2004, 03:27 )
QUOTE (Skunken @ Jan 5 2004, 03:16 )
Usch ja, stackars mig...

Tack för uppmuntran, men frågar är om man vill att dom ska komma när man minst anar???!

Precis som med fienden, dom ska helst inte heller komma när man minst anar..
Men det är klart, tjejer har ju kanske lite trevligare "ärende".. dom flesta iallafall :P

Men... Nu när jag kom att tänka på det... ÄR inte tjejer fienden? Malajn.gif

Jo, de brukar ju oftast ha trevligare saker för sig än att försöka ha ihjäl en... Kanske.

Jo, det är sant! Planering är alltid bäst, men det kan ju vara trevligt att det kommer oväntat, så länge det inte slutar med att man ligger i fryspåsar... blink.gif

(Jag vet, mina inlägg låter mupp, men jag skyller på mer sömnbrist nu än förut... Ska sova nu...)
Gerle
QUOTE (Skunken @ Jan 4 2004, 18:06 )
Fru... Jag må säga att en del här är för jävla gamla!  :P

Vi var 21 och 22 när vi gifte oss, är det gammalt? smile.gif

Fast vi är 32 nu, jag antar att det är gammalt för en del, rena snorungarna jmf med andra... Nå, var kan jag lägga upp lite bilder?
EnVeR

Heidi Klum är helt klart den finaste av dem alla!!! smile.gif

Alla har ju ändå olika smaker men Heidi... ohh... surprise.gif dribble.gif dribble.gif

Inga silicon bröst och inget annat opererat (Vad jag vet, Kan ha fel) MEN shit...

Vilken kropp, vilket ansikte... med andra ord PERFEKT!!!
Adam Wilhelm
Halle Berry:

Chick with Gun,
´Nuff said! B)
Fu Bodin
Elin Grindemyr som poserade i slitzan för några nummer sedan är inte alls dum blink.gif , min röst faller lungt på henne.

Länk: http://www.slitz.se/senaste/expo/2003_09_f...n/popup/1_e.jpg
Dahlberg
Den vackraste kvinnan är alltid den man vet att man aldrig kan få...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.