Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Yxring
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
GRK-apan
Var det någon mer än jag som såg äventyrsfilmen med Danny Devito och Michael Douglas på 4:an nu ikväll? Rätta mig om jag har fel men hade inte den blonda tjejen en yxring/arabisk förlovningsring på sig? Såg det vid ett antal tillfällen. En 6:a om jag inte minns fel?

Lite kul. Förmodar att det var en arabisk förlovningsring snarare än en yxring. Tjejen kanske är yxa, vem vet ... FN1.gif
4425
QUOTE (GRK-apan @ Dec 27 2003, 01:48 )
Var det någon mer än jag som såg äventyrsfilmen med Danny Devito och Michael Douglas på 4:an nu ikväll? Rätta mig om jag har fel men hade inte den blonda tjejen en yxring/arabisk förlovningsring på sig? Såg det vid ett antal tillfällen. En 6:a om jag inte minns fel?

Lite kul. Förmodar att det var en arabisk förlovningsring snarare än en yxring. Tjejen kanske är yxa, vem vet ...  FN1.gif

Har för mig att Yxringen e någon slags förlovningsring ifrån arabvärlden!
så det kan säkert stämma.
Typ tar hon av sig ringen ramlar den isär o då vet mannen att frugan har varit på nattliga äventyr i någon annans rabatt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.