Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tips
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
CarlT
Fick avliva vårat marsvin (som blev fem år gammalt) för drygt 2 timmar sen. Inte kul. blyg.gif

Så nu undrar jag om ni har några tips om hur man kan göra för att "lindra smärtan"?
Ing
QUOTE (CarlT @ Dec 22 2003, 23:20 )
Så nu undrar jag om ni har några tips om hur man kan göra för att "lindra smärtan"?

Uh.. DIN, eller marsvinets? saint.gif

btw.. Trist att höra blyg.gif
EnVeR
Köp en ny :P Tråkigt o höra! Men jag tror faktist att en ny hamster hade hjälpt dig!

Hade själv en "psykopat kanin" smile.gif för några år sedan! varje gång jag släppte lös honom i lägenheten så sprang han direkt under soffan. När jag tog in min hand för att hämta honom så skulle han alltid rivas och bitas... Jag gav bort honom till någon annan...

Enver
jake the snake
Ge det en fin begravning på en plats som är trevlig, prata med familjen om de fina minnen ni har av honom (?) och kom ihåg att tiden läker alla sår.
Flippan
Hade själv tre ökenråttor för ett tag sen...... Eftersom de va tre hanar så ville dom ju inte va homosexuella, nej nej dom va ju tvungna att va kanibaler istället :(

Så ja va ju tvungen att "ta hand om" dagen efter (:( igen) så ja giuck upp på morgonen efter att ha förbrett mig psykiskt hela natten.... o gissa va ja får se när ja kommer in i köket. Jo där ligger hunden helnöjd o har gjort jobbet åt mig biggrin.gif

Så ett tips, om du inte vill göra det själv, låna grannens hund!!!
Eller ännu bättre köp en själv vettja, mycke roligar me hund än me gnagare biggrin.gif

Tyvärr så dog byrackan oxå efter ett tag :( fast de e ganska skönt utan djur hemma också Fast ja har ju brorsan o syrran istället o de e ju nästan värre biggrin.gif
juice!
Tala med mor och far din dem brukar oftast kunna hjälpa vid en sådan situation.

Hur avlivades det lilla livet?

EDIT: Stavar illa gör man också!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.