Ann, kan du inte försöka få kontakt med fler tjejer vars killar är i Kosovo? Det kanske är nån som bor i närheten av dig som du kan umgås med. Kolla med din kille o be honom fråga runt bland sina kollegor om de har flickvänner i närheten av Malmö. Tycker det är konstigt att det inte finns nån anhörigorganisation.. Kanske kan vara nåt för dig att ta tag i och hjälpa till att starta upp, så har du nåt konstruktivt att göra under tiden och det känns kanske lite bättre.
Du får ge det lite tid. Man får nog räkna med att första veckan är ganska jobbig. Det är ju en omställning man ska göra. Man ska vänja sig att göra saker utan varandra och att vara utan den andras sällskap en period. Det kan vara jobbigt. Speciellt om man inte är van.
Kram på dej.
Du får ge det lite tid. Man får nog räkna med att första veckan är ganska jobbig. Det är ju en omställning man ska göra. Man ska vänja sig att göra saker utan varandra och att vara utan den andras sällskap en period. Det kan vara jobbigt. Speciellt om man inte är van.
Kram på dej.
ja jag ska fråga men vart bor ni andra då? jag måste nog ha någo att prata med o träffa som har det som mig annars går det nog inte! snälla hälp mig så mkt ni bara kan, känner mig såååå ensam.
jonna: vart bor du??? kankse hade kunnat träffas och prata känns bättre att prata med någon som har det som en själv. det känns inte alls likadant att prata med vänner och familj för dem förtsår inte lika mkt som vi!