Ja jädrar vilket senilsnöre

jag är Mizzcat, ska genast jaga kocken innan de drar till fjälls! Receptet är prio 1 imorrn.
Och du gumman, strunta i att packa upp allt, ni ska ju ändå snart flytta igen - bara det nödvändigaste behövs ju och det brukar bli typ allt för mej

man behöver ju allt, visst är det så???
Tror vi får fråga nån av gubbarna om det där medaljceremonin...jag fattar nada, men jag gissar att det har med att göra att han varit med under FS10. Men det är som du säger, han är ju inte hemma då. Du får säkert en ny när FS11 ska ha medaljceremoni...eller nåt sånt. Snurrigt värre nu B)
Skrattar åt din killes uppfinningsrikedom Camilla

Jag skulle säkerligen oxå ha gått på det. Jamen, King Pin - är ju hur kul som helst, "rugguggletanten" är ju så läcker där på sängkanten

dock inte lika fräsch som den solande tanten i den där Mary

som oxå är en rolig rulle.
Jag har ägnat den här lördagen åt att diskutera bildinnehållet i sagoboken. Är ju ny på detta och ja inte blev jag klokare, det kanske kommer med åren

Ha det fint tjejer
Edit: Klockan på forumet går fel...nu är klockan 02:07 piiip, eller så är det jag som är väldigt Zzz Zzz

Edit 2: nähäää, nu går klockan rätt, men nyss visade den på 01:07 *stoppar huvudet i sanden och beger mig till sängen*

Ska kanske skaffa mej glasögon oxå