QUOTE (mizzcat @ Mar 16 2006, 21:14 )

Hej tjejer!
Hur har ni det? Jag har en dålig dag :( Har inte fått nåt telefonsamtal ikväll, usch...det gör allting så mkt värre! Fast jag vet ju att han ligger och sussar sött i sitt nya varma täcke som han tog med hemifrån. Men kunde han inte ligga i sängen här hemma istället då?

Suck, det behövs så lite för att en hel dag ska bli paj, man får bara hålla ut tills det är sovdags för allting brukar ju bli bättre när man fått sova på saken. Sen är det ju så himla skönt att vi kan skriva här, man vet att det finns nån som läser som har det likadant! Det är ju faktiskt ett himla stort stöd.
Nåja, nu ska jag hoppa i badet! Hoppas ni har det bra

Usch, men stackars dig! Hoppas att du mår bättre idag och han ringer!
Det är ju som min kille säger: Om de
inte ringer är det större risk att det är för att de har mycket att göra, snarare än att det hänt något. Vad jag vet så var i alla fall "läget" lugnt i hela landet igår, om det kan trösta dig lite?
Fast jag vet ju att det spelar inte så stor roll, man blir sorgsen när de inte ringer, spelar ingen roll vad orsaken är!
Min kille ringde mig kl. 04:30 en morgon för typ 1 vecka sedan eller så. Jag höll på att få en hjärtattack, för jag hann tänka en massa innan jag svarade "Shit, nu har det hänt något, nu ringer de och säger att han är skadad eller död"
När jag svarade sa han: Godmorgon gumman! Grattis på namnsdagen!!
(Såååååå romantiskt!

)
Jag visste inte ens om att jag hade namnsdag, och speciellt inte vid den tidpunkten :P
Idag är det i alla fall fredag, tjejer! Helgen hägrar, någon som ska glo på melodofestivalen imorgon? Jag har bjudit hem tjocka släkten på "schlagermiddag".

P.s. Någon mer än jag som tycker att Carola ser vääääldigt opererad och stel ut i ansiktet?
Stor kram från mig!