Kollar ni på julkalendern? Jag har inte haft så roligt på länge iaf. Gunrummet på HMS Visborg vred sej av skratt när Håkans pappa spillde kaffe i skrevet...
SNAFU
Dec 22 2003, 15:48
Citat av Håkan: "Igår tittade jag o Sune på stora (!) Aktuellt, och därför lekte vi krig imorse"
//SNAFU
Ragulin
Dec 22 2003, 15:59
Håkan Bråkan är det bästa som hänt barn-tv sedan Robert Gustafsson läste sagor i Björnes Magasin. Helt glockrent!! Min familj är stenhårt bänkade. Barnen skrattar glatt och vi föräldrar känner igen oss!!
tunnan
Dec 22 2003, 16:08
Undrar varför folk skriker så högt just för det är julkalendern? ska julkalendern vara genomtrevlig och gullig hela tiden? ;)
Racoon Pioneer
Dec 22 2003, 16:12
Äntligen en bra julkalender. Vuxna (läs äldre än dagisbarn) ska väl också kunna få ha lite roligt åt en serie...
/RP
Hotel Charlie One
Dec 22 2003, 18:19
Som av en händelse sitter min lilla änglakör (2 och 6 år) och garvar sej harmynta åt julkalendern as we speak.
HvU
Dec 25 2003, 15:01
QUOTE (tunnan @ Dec 22 2003, 15:08 )
Undrar varför folk skriker så högt just för det är julkalendern? ska julkalendern vara genomtrevlig och gullig hela tiden? ;)
Min åsikt är att julkaledern inte är särkilt mycke värre än andra barnprogram (snarare tvärt om), DOCK; det är det barnprogramet alla "gamla gamlingar" kan tänkas kolla på.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.