jansssson
Dec 20 2003, 15:36
Vill bara påminna alla om att det inte är särskilt bra att dricka julmust liggandes i sängen (halvsittande mot väggen) med en bärbar dator på magen. Dränkte precis min Dell Latitude
Jag med julmust--> :(

<--jag med vapen
Den var dock simkunnig, och överlevde tragedin
Att dricka i en på ryggen liggande ställning är i största allmänhet inte att rekommendera, risken att hälla allt i ansiktet är överhängade.
J.Thern
Dec 20 2003, 15:50
vad baserar du det på jonte????
Dahlberg
Dec 20 2003, 17:10
Att, under en på ryggen liggande ställning, dricka och få det man försöker dricka i ansiktet eller på datorn är väl det minsta problemet, det jobbigaste är när man svalt ner det i lungorna... Det är så svårt att andas då! Jag har lyckats med detta fenomen ett antal gånger, men jag har aldrig lyckats lära mina lungor att utvinna syre ur dessa vätskor...
Isgubbe
Dec 20 2003, 17:14
Jag har från icke namngivna källor fått bekräftat att julmust + tangentbord inte är en bra kombination. Vi har tillsatt en kommission som kommer tillsätta en utredning för att jobba med detta problem så vänta er inga som helst resultat av detta arbete… :P
QUOTE (J.Thern @ Dec 20 2003, 15:50 )
vad baserar du det på jonte????

Tja, man kan väl sammafatta händelsen med att drickan kom ner i magen, dock ej genom munnen.
Kimster
Dec 20 2003, 17:16
Håller med julMUST och dator funkar inte så bra.., det blir ofta bara pannkaka av det .. . .. *fniss*
Hur smakar den pannkakan??? Jag vill inte smaka.
(kunde inte hjälpa..)
Fu Bison
Dec 20 2003, 20:40
Har läst någonstans att människor och fladdermöss, är de ända djuren som kan dricka upp och ner...Har prövat att stå på huvudet och dricka med ett sugrör,och det funka..Jag hade väl lite att göra den dagen............... :P
Kanske dags för ett sådant här tangentbord jansssson:
Vätske- och smutssäkert tangentbord, finns även i USB-utförande.
Edit: Tangentbord heter det, inte tangentbod
J.Thern
Dec 21 2003, 12:42
QUOTE (Fu Bison @ Dec 20 2003, 20:40 )
Har läst någonstans att människor och fladdermöss, är de ända djuren som kan dricka upp och ner...Har prövat att stå på huvudet och dricka med ett sugrör,och det funka..Jag hade väl lite att göra den dagen............... :P
Ehhh.. taskig fritid kanske??
Tivaljör
Dec 21 2003, 21:57
QUOTE (jansssson @ Dec 20 2003, 15:36 )
Vill bara påminna alla om att det inte är särskilt bra att dricka julmust liggandes i sängen (halvsittande mot väggen) med en bärbar dator på magen. Dränkte precis min Dell Latitude
Jag med julmust--> :(

<--jag med vapen
Den var dock simkunnig, och överlevde tragedin

...it takes one to know one...
Du skulle bli en alldeles utomordentlig Fsoldat!
Ingbat/I19
Dec 22 2003, 00:21
Kan även meddela att vätskor såsom kaffe, läsk, parfym, vatten i allmänhet men i synnerhet från använda toaletter eller tvättmaskiner och andra odefinierbara vätskor åsamkar stort huvudbry för telefoner och oss som får ta hand om skiten.
//Carlsson, fd GSM-tekniker
QUOTE (Isgubbe @ Dec 20 2003, 17:14 )
Jag har från icke namngivna källor fått bekräftat att julmust + tangentbord inte är en bra kombination. Vi har tillsatt en kommission som kommer tillsätta en utredning för att jobba med detta problem så vänta er inga som helst resultat av detta arbete… :P
Haggeman
Dec 22 2003, 01:14
QUOTE (Fu Bison @ Dec 20 2003, 21:40 )
Och detta ska även vara en utomordentligt sätt att bota hicka på.
Nån som kan bekräfta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.