Okej såhär ligger det till 17-årig grabb (851229) som ska mönstra om 3 dagar. Har tränat och slitit i ett och ett halvt år nu för att bygga upp fysiken. Är med i FBU sedan lika länge, mest för att känna på så mycket som möjligt så man har liiite humm om vad som komma skall.
Då jag tränat så pass mycket och lärt mig en hel del också genom FBU så har jag hela tiden haft som mål att komma in på FJS. Detta har jag hela tiden sett som omöjligt och en drömvision, dock verkar det nu som om jag har en chans, jag har blivit starkare än jag trodde då jag började
Min fråga lyder följande är det värt allt slit för en "vanlig" person som jag som långt ifrån är någon elitidrottare utan bara drömt om att kanske någongång komma dit. jag menar såklart all den tid jag måste lägga ner på träning i ett år till om jag kan komma ut till prövning osv.
Ska tillägga att jag som sagt kan klara av alla prov men det med mycket liten marginal och milen ska vi inte ens snacka om. Har dock över ett år att träna upp mig ytterliggare somsagt.
Så jägare, värt allt slit?
PS. Jag har varit och är fortfarande MYCKET motiverad om det inte framgår. DS
Tack på förhand