Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad kan han bli?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Froddan
Polaren mönstrade idag, fredag. På måndag ska han snacka med inskrivningsförrättaren.

Intelligenstestet: 5
Styrka: 6
Kondition: 7

Hos psykologen gick det "bra" han ansågs befälslämplig.

Kan han bli något kul, eller är hoppet ute? :(

Och nej, jag försöker inte vara anonym, jag ska till P7 som strv-plutonsbefäl. biggrin.gif

/Fredrik
VH
Låter som en GB tjänst alt. PB, kan ju bli hur kul som helst, stadskytte motsv hade jag nog satsat på!
Baan
befälslämplig kan man nog vara med ganska låga siffror hos psykologen har jag för mig, så det säger egentligen inte så mycket, men GB-tjänst borde väl funka iaf..
Pbmin
Jag hade satsat på stadskytte eller amfibie.
Jarl
Froddan, Den killen som jag gjorde jägartestet tillsamans med fick exakt samma resultat som de du beskrev.. Innan jägartestet var han uppe hos inskrivningförrättaren och blev placerad på FBJS.. När han väl gjort jägartestet (godkänt) så blev han förflyttad till amfibie istället..
Så din kompis skulle kanse passa bättre på amfibie eller militärpolis istället för jägare om man nu tycker sådana ubildningar verkar `kul`.. Själv skulle jag nog vilja bli militärpolis om jag inte skulla blitt placerad på FBJS..
Annars vore det nog kul att åka helikopter/MC eller liknanade smile.gif

Det finns nog många intressanta altenativ för din polare annat än jägare.. önska han lycka till! smile.gif

//Jalle
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.