Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Krogbilder
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Vakten_F4
Sitter och tittar på lite fyllebilder så här mitt i natten mellan ronderna, finn ett avvikande drag på dessa personer.
Bild
Bild 2
Edit: Oooh! Hittade en till, fast värre! Malajn.gif
Panzerfaust
öh... namn brickor på fyllan? aja... kan ju va bra att ha... eller? Malajn.gif
Haha, hallsbandet känner jag igen! hadde ett lite annorlunda, 2st 5,56or på sidorna och en 7,62a i mitten... använde det knappt, dock coolt att ha:)

Hehe, kollade dom andra bilderna... "borttagen på begäran". Nåra som fått dagen efter ångest? hahaha laugh.gif
Vakten_F4
QUOTE (Panzerfaust @ Dec 9 2003, 03:16 )
Hehe, kollade dom andra bilderna... "borttagen på begäran". Nåra som fått dagen efter ångest? hahaha laugh.gif

Nån som inte hållit chipsfingrarna på rätt dam kanske? biggrin.gif

Kände igen väl många på bilderna... Dax att flytta horisonten ett par snäpp tror jag! blink.gif
Limp
Vill inte veta vart han har stoppat sin tunga
henke
Hehe. ni missade denna.. http://www.vafab.nu/nattklubb/vimmel/03112.../Bild%20038.jpg Tydligen var namnbrickan inget bra raggningsknep så vad gör man?
Larsleo
QUOTE (henke @ Dec 10 2003, 12:01 )
Hehe. ni missade denna.. http://www.vafab.nu/nattklubb/vimmel/03112.../Bild%20038.jpg  Tydligen var namnbrickan inget bra raggningsknep så vad gör man?

horny.gif horny.gif surprise.gif surprise.gif

uhh....fina bilder hrmmmm brow.gif
Gotcha
Uhm..."muckarfest"..? Eller ere så illa helt enkelt..?
Panzerfaust
Vart är det nånstans föresten? hittade inget om det på sidan, vart stället ligger...
Vakten_F4
QUOTE (Gotcha @ Dec 10 2003, 15:03 )

Det är så illa helt enkelt! ;)
Satt och tittade på kort på kompisar och så fick jag syn på killarna med namnbrickor

QUOTE (Panzerfaust @ Dec 10 2003, 23:49 )
Vart är det nånstans föresten? hittade inget om det på sidan, vart stället ligger...

Västra Å, ligger i Åsbro, nån mil från Hallsberg där många av er säkert har bytt tåg nån gång. Karta.

Det är ju 5-6 mil till Kvarn, tycker det verkar lite långt att åka för att supa när det bara är ett par mil till Motala. 7.gif
akula
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 11 2003, 01:43 )

Satt och tittade på kort på kompisar och så fick jag syn på killarna med namnbrickor

Västra Å, ligger i Åsbro, nån mil från Hallsberg där många av er säkert har bytt tåg nån gång. Karta.

Det är ju 5-6 mil till Kvarn, tycker det verkar lite långt att åka för att supa när det bara är ett par mil till Motala. 7.gif

Här i Motala ägnar vi oss inte åt dylika excesser i sprit och omoraliskt leverne, här är det högläsning ur den goda boken som gäller. Eller hur var det nu, jag minns inte riktigt.
Vakten_F4
QUOTE (akula @ Dec 11 2003, 03:07 )
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 11 2003, 01:43 )

Här i Motala ägnar vi oss inte åt dylika excesser i sprit och omoraliskt leverne, här är det högläsning ur den goda boken som gäller. Eller hur var det nu, jag minns inte riktigt.

Baah!
Senast jag var där så var det alkoholorgier som gällde! Vilka ställen är det som gäller? Har inte vart där på ett tag. Tre kronor har bytt namn va?
J.Thern
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 11 2003, 11:00 )
Baah!
Senast jag var där så var det alkoholorgier som gällde! Vilka ställen är det som gäller? Har inte vart där på ett tag. Tre kronor har bytt namn va?

det är rikigt att tre kronor har bytt namn.. numera heter stället nivå... det kan vara rätt bra drag där ibland.. fast vakterna är så jävla sunkiga.. ingen koll på alla fjortisar som är i kön varje gång det är 16 års gräns.. alkohol orgier gäller fortfarande... biggrin.gif om man är under 20 så finns det inte mycket ställen förutom Hugo, Brygget eller Nivå när de har 18 års gräns... Är man över 21 eller vad det är så är det nog harrys som gäller... har dock inte upplevt det än.. dry.gif
Vakten_F4
Harrys, vart ligger det?
Amfibieslusken
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 11 2003, 14:38 )
Harrys, vart ligger det?

Det finns lite här och var. Bla här i Malmö. En krog/restaurang kedja.

Länk till Harrys Hemsida
109 Eken
Är man över 21 eller vad det är så är det nog harrys som gäller... har dock inte upplevt det än..
Been there done that :P
akula
QUOTE (J.Thern @ Dec 11 2003, 13:38 )
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 11 2003, 11:00 )
Baah!

det är rikigt att tre kronor har bytt namn.. numera heter stället nivå... det kan vara rätt bra drag där ibland.. fast vakterna är så jävla sunkiga.. ingen koll på alla fjortisar som är i kön varje gång det är 16 års gräns.. alkohol orgier gäller fortfarande... biggrin.gif om man är under 20 så finns det inte mycket ställen förutom Hugo, Brygget eller Nivå när de har 18 års gräns... Är man över 21 eller vad det är så är det nog harrys som gäller... har dock inte upplevt det än.. dry.gif

Jag som numera är lastgammal går oftast till Harrys (som ligger vid torget i Motala, stadshotellet alltså). Brygget har oftast väldigt bra musik så där blir det ett och annat besök också.

Nu har man ju i och för sig inte varit ute på ett bra tag, familjeliv med gravid sambo kostar på, man vill ju inte dra in på tiden i grönt så utelivet får ge med sig men man har ju minnena kvar...nä de är nog borta också, måste ha varit roligt.
J.Thern
Harrys ligger vid torget precis som akula sa.. gamla statt.. (?) var för ung för att komma ihåg när det hette statt...(stämmer det akula??)
Vakten_F4
Okidok!
Då har man lite grepp om läget nästa gång man ska dit!
FBS
QUOTE (Limp @ Dec 9 2003, 08:09 )
Vill inte veta vart han har stoppat sin tunga

Huaaahuaaa

Fy F*n

Gas kanske?????

//FBS
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.