Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad tyckte flickvännen tro?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Vildmannen
Jag skulle velat höra konversationen när han ringde till sin flickvän. laugh.gif

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10068264
Gotcha
HAHAHAHA...gaaaawdaaaemn!!!

"Hej älskling...jo det är så att jag är fastkedjad, naken o kommer inte loss...nja, jag är hemma....ja det är dina handklovar...men älskl...men ä...me..." *klick*

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fu Frippe
laugh.gif clap.gif
Larsleo
biggrin.gif clap.gif clap.gif

Lyckat... mad.gif

Han bash.gif Flickvän
robot
Så fruktansvärt roligt!!! biggrin.gif laugh.gif

Jag har en liknande historia som hänt min polares polare (ehm..myt?). Nej, det är faktiskt en sann historia.

Han var mäkta glad när han lyckades få hem en brud från krogen. Under förspelet kommer ett par handklovar fram, och han går med på att låsas fast i sängen!
Helt plötsligt sätter hon sig och skiter på honom!! laugh.gif
Efter det känner hon sig nöjd, klär på sig och sticker därifrån.
Situationen var inte ett dugg bättre för att han låg fastkedjad i hans föräldrars säng!
Men han kom till undsättning när hans föräldrar hittar honom i deras säng, fastkedjad, naken och nerbajsad!! Fyfan vad hemskt.
Delta Golf
MYT!MYT!MYT!MYT!

//DG laugh.gif
Hotel Charlie One
Det där med bajsningen ska ha inträffat på ett hotel i Österrike i mitten på åttiotalet... B) Svår mytvarning på den.
Fu Sjöstedt
MUAHAHAHA.... biggrin.gif

Jamen älskling, det bara blev så....

Starkt jobbat! mad.gif
Vakten_F4
"Båda kvinnorna är hemlösa och hade inte kunnat tvätta av sig på länge." blink.gif gasmask.gif

Vad tror ni han var? Desperat, full eller båda?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.