Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schyman igång igen...
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Sgt1clHansson
Är det inte dags att folk inser att man inte kan lite på Gudrun Schyman?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,401537,00.html
Vakten_F4
QUOTE (Sgt1clHansson @ Dec 6 2003, 00:23 )

unsure.gif No offense, men är det inte politikvarning på ditt inlägg? Du vet, sånt där som Kimster och Ing och andra brukar komma springande med hänglåsen i högsta hugg för?
'
Edit: Ok, inte just ditt inlägg kanske, men jag känner på mig att den här tråden har alla förutsättningar för att urarta till blåguls förskräckelse och vrede.
SBP
Klart att det kan skena iväg, men måste bara säga att man blir inte förvånad... Har iofs aldrig gillat henne... Hon är en lång följetong av klavertramp....
panzerkampfwagen
Men låt oss då lämna den politiska aspekten ur bilden och nyttja rena personangrepp biggrin.gif

HAHAHA! Inte nog med att tanten inte kan inse att även hon lyder under lagarna, hon kan inte begripa skillnaden mellan mitt o ditt heller laugh.gif
Sgt1clHansson
Har inte gett mig i närheten av hennes politiska ideologi, men jag förstår risken att tråden drar iväg i den riktningen.
jed
QUOTE (panzerkampfwagen @ Dec 6 2003, 09:24 )
Men låt oss då lämna den politiska aspekten ur bilden och nyttja rena personangrepp biggrin.gif
Hehehe ;)

Gudrun Schyman säger till Kristianstadsbladet att det är synd att tidningens ledarredaktion inte kontrollerade hennes text mot nätet före publiceringen.
  - Då hade vi sluppit det här, säger hon.
Ehhh... Så nu är det redaktionens fel att HON stal en text och publicerade den som sin egen?

- Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle uppfattas så. Min mening var att återberätta en historia, säger Gudrun Schyman. Det ska inte uppfattas som att den är självupplevd.
Återberätta en historia (stulen från nätet), byta ut namn och sen publicera den UTAN att ange källan?
När något liknande händer i den akademiska världen brukar det leda till avstängning för fusk...

Nej, hon stog inte högt i kurs hos mig innan och det här har inte hjälpt henne...
Legjia
*ASG* JA se Schyman slutar aldrig med att överaska sig själv. Vad ska vi egentligen med yrkeskomiker till när vi har politiker som Schyman ???
HvPrsk
*tar fram kjedjan och låset ur ryggan*
Tänk efter innan ni postar, håll er i skinnet, så får den leva ett tag den här tråden... ph34r.gif

Tycker att det är konstigt att man som arbetande politiker på top nivå inte lärt sig källange...
4425
QUOTE (Vakten_F4 @ Dec 6 2003, 02:00 )
QUOTE (Sgt1clHansson @ Dec 6 2003, 00:23 )

unsure.gif No offense, men är det inte politikvarning på ditt inlägg? Du vet, sånt där som Kimster och Ing och andra brukar komma springande med hänglåsen i högsta hugg för?
'
Edit: Ok, inte just ditt inlägg kanske, men jag känner på mig att den här tråden har alla förutsättningar för att urarta till blåguls förskräckelse och vrede.

Hur kan det vara politiskt att man anser att en person e opålitlig?
panzerkampfwagen
QUOTE (panzerkampfwagen @ Dec 6 2003, 09:24 )

Måste fan vara höjden av självgodhet... Att citera sig själv. Men å andra sidan, det funkar här.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.